رستورانهای معروف استانبول
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

رستورانهای معروف استانبول

 

 

رستوران سان ست گریل استانبول از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. مسافران تور استانبول که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بعد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه در نظر گردشگران تور لحظه آخری استانبول  قرار دارد. 

 

 

 

رستوران میلکا استانبول در سال 2005 افتتاح شد و در طبقه آخر مارمارا پرا می باشد . این رستوران زیبا مکانی برای کسب آرامش و استراحت می باشد چرا که با چشم اندازی زیبا و دکوراسیونی جالب محیط مناسبی را برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود مهیا کرده است . غذاهای رستوران میلکا استانبول متنوع و لذیذ می باشد و ترکیبی از سبک غذای ترکی و اسکاندیناوی به وسیله آشپزان ماهر این رستوران برای مسافران و گردشگران تور استانبول 94  تدارک دیده شده است. رستوران ملیکا استانبول محیطی مناسب برای خانواده ها می باشد که با آرامش می توانند غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

 

 

 

 

مسافران تور استانبول اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند.رستوران زوما استانبول دارای دکوراسیون زیبا ، منظره ای بینظیر از تنگه بسفر استانبول و سرویس عالی میباشد که در رده ششم بهترین رستورانهای استانبول قرار دارد.این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.رستوران زوما استانبول شامل دو طبقه است. در طبقه بالا کف و نواری برای فضای استراحت است و در طبقه ورودی اتاق ناهار خوری اصلی واقع شده است.در تور لحظه آخری استانبول حتما به این رستوران بروید.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: