نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

هتل آپارتمان پرنیان مشهد یکی از شیکترین و قدیمی ترین هتل آپارتمان های مشهد و هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد. هتل آپارتمان پرنیان مشهد با آپارتمان های رویال و با دکوراسیونی شیک و دلپذیر با فاصله بسیار کم از خیابان امام رضا (ع) و حرم مطهر با کادری بسیار مجرب می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. هتل آپارتمان پرنيان مشهد با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل سوئيت و آپارتمان با طراحي و معماري نوين و طبق استانداردهاي جديد از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي تور مشهد را تامين مي نمايد.اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري خود را در جدول اسامي هتل هاي مشهد ( ايران ، خراسان رضوي ) از لحاظ رتبه بندي در يكي از بالا ترين نقاط مي بيند.در تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

امکانات این هتل شامل :لابی ،اینترنت در لابی ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ،نمازخانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم مشهد یکی از هتل آپارتمان های نوساز مشهد می باشد که در تابستان سال 1393 افتتاح شده است. هتل آپارتمان میثم مشهد دارای 17 واحد دو تخته و سه تخته می باشد. این واحد دارای رستورانی با منوی غذایی انتخابی به صورت فولبرد پذیرای میهمانان و زائران گرامی تور مشهد می باشد.

امکانات هتل :لابی ،آسانسور ،گشت درون شهری و برون شهری ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،رستوران ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل آپارتمان میثم مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

 

هتل آپارتمان میثم مشهد

تور مشهد 95

تور مشهد بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک ملی تندوره مشهد

پارک ملی تندوره در شمال شرقی ایران و نزدیک ترکمنستان در ۳۷ درجه و ۲۹ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۳۳ دقیقه عرض جغرافیایی و ۵۸ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۵۸ درجه و ۵۴ دقیقه طول جغرافیایی واقع گردیده‌است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. براساس تقسیم بندی مجموعه تندوره در شمال استان خراسان رضوی در شهرستان درگز قرار دارد. این منطقه در حوزه آبریز هریرود و کشف‌رود و زیرحوزه رودخانه درونگر قرار گرفته‌است.در تور مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. پارک ملی تندوره که زمانی تفرجگاه و محل تفریح مردم درگز و قوچان بود، از زیباترین و عمیق‌ترین دره‌های ژرف و پر شیب و تپه ماهورها بهره مند میباشد و از بهترین زیستگاهای جانوران وحشی به ویژه قوچ و میش اوریال می‌باشد که چنانچه صبح زود یا غروب در این منطقه باشید گله‌های کل و بز را می توانید بینید که در حال چرا میباشند. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. 

پارک ملی تندوره مشهد

آبشار دره آل مشهد

آبشار دره آل دراستان خراسان رضوی واقع است. آبشار آل در مجاورت دره و روستای آل در 45 کيلومتري شمال شرق مشهد در مسير راه کلات نادري واقع شده است. دره آل٬ دره‌ای نسبتأ عریض و دارای آبشاری زیبا با جریان دائمی آب ست که از کوه های هزار مسجد سرچشمه می گیرد. این دره به زواندرخ در روستایی به همین نام منتهی می شود و سد کارده درقسمتی از این دره حد فاصل روستای اندرخ و کارده، دره را قطع می کند. در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هر دو قسمت دره دارای جاذبه های خاص طبیعی و مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و کوهنوردان است. دره دارای 5 آبشار فصلی است که فقط در زمان بارندگی آب دارند.مسافران و گردشگران تور مشهد میتوانید در این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.  دره انجیر یکی از جاذبه های دره آل است که با عرض کم و موانع صخره‌ای و پوشیده از درختان انجیر وحشی دارای منظره دیدنی و جالب است. از دیگر دیدنیهای این دره میتوان به غار دره آل اشاره کرد. این غار مکانی با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند میباشد که چشمه‌ای در مجاورت‌ آن قرار دارد.گردشگران  تور مشهد میتوانند از این منطقه توریستی دیدن فرمایند .

آبشار دره آل مشهد

مطالب مرتبط:

پارک ملی تندوره مشهد

 

آبشار دره آل مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار هنرهای استانبول

bazare honar istanbul

بازار هنرهای استانبول مانند مدرسه محمد افندی که در قرن 18 ساخته شده است و مدرسه جعفر آقا که به وسیله معمار سنیان در قرن شانزده ساخته شده است و می توانید از محصولات هنرمند انی که آثار هنری زیبایی ساخته اند دیدن کنید و خریداری نمایید.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در مجاور مسجد سلطان احمد در منطقه آراستا بازار قدیمی و بازارهای بسیار پر فروشی وجود دارد که اکثر بازارها  برای خرید بسیار مناسب می باشند.در تور استانبول زمستان 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 بازار مسگرهای استانبول

bazar mesgar istanbul

بازار مسگرهای استانبول از بازارهايي است كه مورد توجه خیلی زیاد گردشگران خارجي می باشد بازار مسگرهای استانبول در ناحیه بياضيت قرار گرفته است.در تور استانبول زمستان 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. بازار مسگرهای استانبول مانند فروشگاههایی کنار هم در قسمت شمال و شرق ساختمان اصلی دانشگاه استانبول می باشد در بازار مسگرهای استانبول انواع مختلف لوحهاي دستي مسي، قابلمه، انواع ديگ، تاوه، قفس، كاسه، لگن، سيني،  منقل، آفتابه، گلابدان،  شمعدان، سلطل و  سایر وسایلی که مسي می باشد و به صورت دست ساز هستند در این بازار فروخته می شود. مسافرین تور استانبول نوروز 95 می توانند از این بازار دیدن کنند.

 مطالب مرتبط:

بازار هنرهای استانبول

بازار مسگرهای استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مجموعه ورزشی مریم کیش

مجموعه ورزشی مریم کیش

بعد از انقلاب اسلامی در ايران مجموعه ورزشی مریم کیش دارای بزرگترين سالن بولينگ می باشد، که دارای مجهزترين وسايل سرگرمی و بازی می باشد که برای بازی حرفه ای بولینگ 16 خط استاندارد دارد. در کنار این مجموعه بسیار عالی بولينگ يک سالن برای بازی عجايب , بازي کامپيوتری و يک سالن بزرگ دیگر برای بيليارد که از 25 ميز اسنوکر و بيليارد تشکیل شده می باشد. مجموعه ورزشی مریم کیش سالن بزرگ و وسیعی برای بدن سازی خانمها و آقایان اختصاص داده که وسايل مجهز و پيشرفته بدن سازی دارد. مجموعه ورزشی مریم کیش مجلل ترین و زیبا ترین رستوران را دارد که در هنگام استراحت از غذاهای متنوع و لذیذ رستوران می توانید استفاده نمایید و آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش اسفند 94 می باشد.

مجموعه ورزشی میر مهنا کیش

 مجموعه ورزشي ميرمهنا در قسمت شمال غربي جزيره کیش قرار دارد. اين مجموعه شامل سه زمين فوتبال چمن مصنوعي و سالن اختصاصي ژيمناستيك با وسايل پيشرفته است.ساعات کار این مجموعه  همه روزه از ساعات 17/30 الي 21 روزهاي فرد از ساعت 10 الي 11/30 برای مسافرین تور کیش اسفند 94 می باشد.

تلفن تماس: 0764-4450940

 

 مطالب مرتبط:

مجموعه ورزشی میر مهنا کیش

مجموعه ورزشی مریم کیش

تور کیش اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 هتل رادیسون بلو دیره دبی

در مرکز شهر دبی این هتل با امکانات خوب و پذیرایی ویژه میهمانان خود را استقبال می کند. در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند . اتاقهای هتل بسیار زیبا هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند . 

استخر شنای هتل روی پشت بام آفتاب گیر آن قرار دارد . سالنهای غذاخوری ، خود نوعی تفریحگاه در این هتل به شمار می یند .در اتاقهای هتل شامل ،سالن نشیمن جداگانه وجود دارد، میز کاری برای مسافران نیز قرار داده اند. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی در اتاقها برای مهمان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند.

اتاقهای هتل رادیسون بلو دارای اینترنت پرسرعت ورایگان می باشند .در اتاقها تمام امکانات برای مسافر وجود دارد از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز،و… میباشد. مسافران تور دبی اسفند 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

 هتل رادیسون بلو دیره

 هتل رادیسون بلو دیره

 

هتل هالیدی این بر دبی

این هتل 4 ستاره مدرن دارای اتاق هایی با مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند که رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند.از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین تور دبی اسفند 94 بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.
از خدمات مرکز سلامتی هتل می توان به استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد اشاره کرد البته سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز هتل نیز امکان ورزش برای مسافران را فراهم کرده اند.امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره با سرویس رایگان را برای مسافرین تور دبی اسفند 94 فراهم کرده است.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.

امکانات هتل هالیدی این بر دبی شامل : پاسخگویی ۲۴ ساعته - خانه داری ۲۴ ساعته -ترانسفر فرودگاه- نگهداری از کودکان-صرافی-امکانات معلولین-پذیرش سریع-رختشویی / خشک شویی-انبار بار و چمدان-رستوران-صندوق امانات-کافی شاپ -امکانات جلسه و ضیافت -خدمات تهیه بلیط. مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل هالیدی این بر دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

 مطالب مرتبط:

هتل رادیسون بلو دیره دبی

 

هتل هالیدی این بر دبی

تور دبی نوروز 95

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره هند است که با موقعیت و خدمات خوب پدیرای گردشگران تور هند میباشد . این هتل دارای 93 اتاق میباشد اتاق ها بسیار تمیز بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.اين هتل داراي 93 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات تفریحی: استخر- ماساژ - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - استخر سرباز (تمام فصول) اتاق های ویژه; - اتاق و امکانات برای معلولین امکانات ورزشی - مرکز بدنسازی

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم سایر امکانات- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - بوفه - بار مخصوص تنقلات

 هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

هتل مارینا آگرا هند

هتل پنج ستاره مارینا  آگرا از هتل های معروف آگرا میباشد که در مرکز شهر آگرا و در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین تا بنای تاریخی تاج محل قرار گرفته است. هتل به میهمانان خود امکاناتی را از قبیل کلوپ سلامتی، استخر روباز و پارکینگ رایگان ارائه میدهد. میهمانان تور هند میتوانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت بپردازند. اتاقها از سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون 24 ساعته با کانالهای ماهواره ای، مینی بار و چای و قهوه ساز برخوردار میباشند. مرکز اداری، سالن زیبایی، خدمات خشکشویی و گردشگری تور هند از دیگر امکانات هتل به شماره میروند. بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. رستورانهای هتل با سرو انواع خوراکهای هندی و بین المللی از میهمانان تور هند پذیرایی میکنند. اقامت درهتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت .هتل در حدود 6 کیلومتر تا فرودگاه Kheria Agra فاصله دارد.

امکانات هتل :سالن كنفرانس ،پارك كودكان ،آژانس خدمات مسافرتي ،خدمات خانه داري ،فضاي سبز ،گشت درون شهري و برون ،صندوق امانات اختصاصي ،گيم نت ،زمين تنيس بيليارد ،سونا ،جكوزي ،رستوران ،پاركينگ اختصاصي هتل ،پاركينگ سرپوشيده ،نمازخانه ،لاندري ،كافي نت فروشگاه و غرفه ،چايخانه سنتي ،لابي ،كافي شاپ ،ماهواره ،اينترنت در لابي ،اينترنت در واحد ،تاكسي سرويس ،سالن ورزشي ،ترانسفر رايگان فرودگاه ،چايخانه در بام هتل 

 هتل مارینا آگرا هند

مطالب مرتبط:

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

 

هتل مارینا آگرا هند

قیمت تور هند 94

تور هند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.مسافران هتل مشهد میتوانند از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد. مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین خاطرات را تجربه کنند.

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر هتل مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.مسافران هتل مشهد میتوانند از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

 مطالب مرتبط:

هتل قصر طلایی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 مرکز خرید اورینتال پلازا چین

یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . درتور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . مسافران تور چین که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد . در تور چین میتوانید از این فروشگاه زیبا دیدن فرماید.

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

بازار پن جیا یوان پکن

این بازار که در طرف غرب خیابان پن جیااویان چیائو شهر پکن واقع شده ، به عنوان بازار مادر صنایع دستی در کل شهر شناخته می شود . گردشگران تور چین و بسیاری از سراسر جهان به دلیل فروش عتیقه جات و لوازم آنتیکی که مربوط به امپراطوری های مختلف چین بوده اند راهی این بازار سنتی و دیدنی شده و از آن استقبال می کنند . سایر کالاهای این بازار توریستی و هنری شامل : انواع ظروف چینی ، لوازم چوبی ، زیور آلات سنتی و زیبای چینی و سنگ های قیمتی و . . . می باشد . فروش همین کالاهای خاص و متمایز سبب شده تا این بازار به یکی از جذابیت های دیدنی شهر پکن مبدل شود . این مرکز خرید یکی از مهم ترین مراکز خرید چین میباشد مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند. 

بازار پن جیا یوان پکن

 بازار پن جیا یوان پکن

مطالب مرتبط:

بازار پن جیا یوان پکن

مرکز خرید اورینتال پلازا چین

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای چین, مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین , ارزان ترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران تخم مرغی چین

این رستوران عجیب تخم مرغی که نام اصلی آن “لذت” است، در چین واقع شده و مساحت آن 600 متر مربع می باشد.در داخل رستوران اتاقکهایی به شکل تخم مرغ وجود داشته که افراد برای صرف غذای خود به داخل آنها رفته و درب را نیز می توانند ببندند. این رستوران رسما از تاریخ 1 می 2012 آغاز به کار کرده است.مسافران تور چین میتوانند از این رستوران زیبا دیدن نمایند.

 رستوران تخم مرغی چین

رستوران فنگ ونگ چین

“فنگ ونگ” رستورانی است که در یکی از پرتگاه های خطرناک کوه های “هوبی” قرار دارد و مشتریان آن باید از گذرگاه باریکی برای رسیدن به ان عبور کنند که البته کمی ایمن شده است. این رستوران یکی از خطر ناک ترین رستوران های جهان است که درچین قرار دارد.
این گذرگاه درارتفاع ۳۰ متری از پایین دره قرار داد و البته بسیار باریک تر از آن است که سه نفر همزمان از کنار هم عبور کنند 
این رستوران طبیعت بسیار زیبایی دارد که در مقابل این دره وجود دارد. البته برای استفاده از این رستوران نباید ترس از ارتفاع داشته باشید.
از آنجایی که این رستوران دقیقه به عنوان یک پرتگاه شناخته می شود بسیاری به آن لقب خطرناک ترین رستوران دنیا را داده اند. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا دیدن فرمایید.

 رستوران فنگ ونگ چین

مطالب مرتبط:

رستوران تخم مرغی چین

رستوران فنگ ونگ چین

تور چین نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های خوب چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های لوکس چین, رستوران های ارزان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()