نوشته شده توسط : azar yousefi

کباب خانه سلطان احمد استانبول

کباب خانه سلطان احمد استانبول یکی از کباب خانه معروف استانبول است که پذیرای مسافران تور استانبول می باشد. کباب خانه سلطان احمد بهترین کباب ترکی را به مشتریانش ارائه می ده. کباب علی نازیک و مرغ مزه دار شده سلطان از غذا های معروف کباب خانه سلطان احمد می باشد که هوش از سر مشتری می برد. صاحب رستوران به همراه کارکنان مهربان و صمیمی اش به استقبال شما مسافران تور استانبول می آیند. در سفرتان با تور استانبول حتما به این کباب خانه بروید و کباب ترکی های محشر این کباب خانه را امتحان کنید.تور استانبول پاییز 96

رستوران 360 استانبول

رستوران 360 در منطقه بیگلو, خیابان استقلال, طبقه آخر ساختمان Misir آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. منوی رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ترکی و بین المللی می باشد. شما مهمانان تور استانبول به راحتی می توانید از داخل رستوران 360 نمایی 360 درجه کلیسای St.Antoine, تنگه بسفر, قصر سلطنتی  Higa Sophia و دریای مرمره را نظاره گر باشید. اگر می خواهید نمای کامل شهر استانبول را در سفرتان مشاهده کنید با تور استانبول همراه شوید و به این رستوران معروف و پرطرفدار سر بزنید.تور استانبول آبان 96

رستوران جیا استانبول

رستوران جیا استانبول در شهر کادیکوی واقع شده است و هر روزه پذیرایی تعداد زیادی از مهمانان تور استانبول می باشد. رستوران جیا پس از گذشت سالیان زیاد هنوز شهرت خودش را در بین مردم استانبول و مسافران تور استانبول حفظ کرده است. رستوران جیا دارای دو شعبه های بسار زیادی در فاصله های یک متری از هم قرار دارند که دو شعبه از این شعبه غذاهای سنتی و بقیه شعبه ها کباب سرو می کنند. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان این را دارید تا از وقت گذراندن در این رستوران لذت ببرید.تور استانبول مهر 96

رستوران گریل نار استانبول

رستوران گریل نار استانبول از منحصر به فرد ترین رستوران های استانبول می باشد که هر روزه تعداد بسیار زیادی از مهمانان تور استانبول در این رستوران لحظات خوشی را پشت سر می گذارند. استفاده از گوشت خشک ویژگی منحصر به فرد این رستوران است که استیک گوشت خشک این رستوران بسیار طرفدار دارد. در سفر خود به استانبول با تور استانبول حتما استیک گوشت خشک این رستوران را امتحان کنید.تور استانبول آذر 96

رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان استانبول در سال 1981 در منطقه نشتاشی شهر استانبول برای پذیرایی از مهمانان تور استانبول افتتاح شد. منوی این رستوران انواع غذا های ترکی می باشد و بهترین غذای آن کباب ویژه می بشاد که طرفداران بسیاری دارد. رستوران سمدان موقع صرف نهار بسیار شلوغ می شود. در سفر خود به استانبول با تور استانبول حتما سری به این رستوران معروف و محبوب بزنید.تور استانبول نوروز 97



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف استانبول, بهترین رستوران های استانبول, لیست رستوران های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

موزه شرق باستان استانبول

موزه شرق باستان قسمتی از موزه باستان شناسی استانبول می باشد که همه روزه به غیر از یکشنبه های از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مهمانان تور استانبول می باشد که با تهیه بلیط موزه باستان شناسی به راحتی می توانید از این موزه دیدن نمایید. موزه شرق باستان به دست عثمان حمدی بی نقاش عثمانی در سال 1917 به عنوان اولین دانشگاه هنر های زیبایی طراحی شد که از سال 1963 تا 1973 در موزه بسته شد تا آثار و داخل موزه ترمیم و بازسازی شوند. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید که در یک روز به سه موزه باستانی و تاریخ استانبول سر بزنید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان به ثبت برسانید.

موزه شرق باستان استانبول

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی یکی از موزه های مهم و معروف استانبول به حساب می آید که در منطقه امینونو استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. در این موزه تمامی اشیا و آثار باستانی از تمام دوره های تمدن بشری موجود می باشد که نظر هر بیننده, گردشگران و توریست های تور استانبول را به خود جلب می کند. در این موزه سه ساختمان وجود دارد که یکی از آن ها موزه باستان شناسی, دیگری موزه هنر های اسلامی و آخری موزه شرق باستان می باشد که هر سه آثار هنری و تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده اند. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به این موزه سر بزنید و روز پر خاطره ای را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

موزه باستان شناسی استانبول

 

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور استانبول می باشد که به دلیل معماری و آینه کاری های بسیار زیبا در داخل کاخ این اسم را برایش انتخاب کرده اند. در های این کاخ بسیار زیبا هر روزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها بر روی عم.م باز است. این کاخ که زیباییش زبانزد بوده و است متعلق به قرن 18 می باشد که طی سال های پیاپی چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به این کاخ تاریخی معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک استانبول

آب انبار باسیلکا سیترین استانبول

دستور ساخت آب انبار باسیلکا سیترین توسط امپراطور ژوستینین در سال 532 برای تامین آب کاخ بزرگ قسطنطنیه و ساختمان های اطرافش داده شد. در زمان امپراطوری روم در استانبول صد ها مخزن زیر زمینی ساخته شد که بزرگترین و مجلل ترین آب انبار ها می باشد, که در زیر میدان بیزانس قرار دارد. این آب انبار دارای 140 متر طول, 70 متر عرض, با ظرفیت 100000 تن, 336 ستون مرمر که هر کدام 9 متر ارتفاع دارد می باشد. دو سر غول پیکر هیولای افسانه ای که یکی به صورت ویرانه و دیگری به کنار چرخیده است یکی از مهم ترین بخش های این آب انبار می باشد. در سال 1453 با ورود عثمانی ها به استانبول در این آب انبار بسته شد زیرا آب جاری را به آب ساکن ترجیح می دادند. تقریبا یک قرن بعد با ورود محقق هلندی برای یافت بناهای تاریخی به استانبول با تحقیق و بررسی سرانجام از زیر زمین یکی از خانه ها به این آب انبار راه یافت که در سال 1985 این مکان تاریخی ترمیم شد و در سال 1987 در این آب انبار به روی عموم باز شد. این آثار باستانی تور استانبول هر روزه بازدیدکنندگان بسیاری دارد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به این مکان تاریخی بسیار مجلل سر بزنید و از سفرتان لذت ببرید.

آب انبار باسیلکا سیترین استانبول

آب انبار باسیلکا سیترین استانبول

آب انبار باسیلکا سیترین استانبول

کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول می باشد که در سال 1849 تا 1855 میلادی به عنوان اقامتگاه تابستانه برای سلطان عبدالمجید ساخته شد. نام این کاخ به معنای درخت نمدار است که در حال حاضر کاخ در میان درختان نمدار به چشم می خورد. کاخ از دو قسمت متفاوت به نام کوشک مراسم و کوشک معیت ساخته شده است, که از کوشک مراسم برای برگزاری جشن ها و از کوشک معیت برای استراحت سلطان و خانواده اش استفاده می شد. معمار این کاخ سلطنتی نیکاگوس بالیان یکی از معمار های معروف دربار عثمانی بوده است. بعد از عبدالمجید کاخ احلامور به استراحتگاه عبدالعزیز و محمد رسات نیز تبدیل شد که در آخر در سال 1987 در کاخ به عنوان موزه به روی عموم گشوده شد. در سفرتان به استانبول به این کاخ بسیار زیبا و تاریخی بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, دیدنی های استانبول, مناطق گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید واتر گاردن یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد شاید بزرگترین نباشد اما یکی از زیباترین مراکز خرید به شمار می رود و بیش تر به عنوان یک مرکز شو آتش و اکولایزر به محبوبیت رسیده است. مرکز خرید دارای فروشگاه های کم ولی همه فروشگاه دارای برند های معروف دنیا می باشد. رستوران ها و کافی شاپ ها محبوبیت این مرکز خرید را چندین برابر کرده است. در سفرتان با تور استانبول امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول سومین مرکز خرید معروف در لیست 10 مرکز خرید برتر استانبول می باشد. این مرکز خرید معروف دارای امکانات بی نظیری می باشد که حتما گردشگران تور استانبول را جذب خود خواهد کرد: رستوران, کافی شاپ, شهر بازی فان لوفت, استخر, ورکشاپ کودکان, اجرای موسیقی زنده, سینما ماکسیموم با ظرفیت 1548, مرکز هنری پی اس ام, لوازم الکترونیک و دیجیتال, لوازم خانگی, جواهرات, البسه, پوشاک, لوازم آرایشی و بهداشتی, 194 غرفه, مجموعه ورزشی و .... مهم ترین دلیل معروفیت این مرکز خرید وجود هتل رافلز می باشد که این مرکز خرید را به محبوبیت رسانده است. این مرکز خرید از سال 2008 تا 2011 و در سال 2014 جایزه های متعددی را کسب کرد. ساعت کاری مرکز خرید از 10:00 تا 22:00 می باشد. در سفرتان بهاستانبول بی شک به این مرکز خید خواهید رفت و به هیچ عنوان از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول: ترکیه, استانبول, بشیکتاش, خیابان کورو شماره 2, محله لوازیم, زورلو سنتر.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال یکی از مهم ترین, معروف ترین و بهترین مراکز خرید استانبول می باشد که در منطقه ایکیتلی پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز خرید دارای 350 فروشگاه, فودکورت, مرکز آثار نمایشی, شهربازی سرپوشیده به وسعت 12 هزار متر مربع, 16 سینما با ظرفیت 3050 نفر که بزرگترین سینما ترکیه به حساب می آید, تئاتر, رستوران 3 طبقه با مساحت 1000 متر مربع با سرمایه گذاری آدلر (گروه سرمایه گذاری اماراتی), 5 دهلیز, 83 پله برقی, 42 آسانسور و ... می باشد که همین باعث شده است این مرکز خرید به عنوان بزرگترین, مدرن ترین و بهترین مرکز خرید استانبول و یا حتی ترکیه شناخته شود. مرکز خرید استانبول مال در سال 2011 برنده جایزه "پروژه بهترین توسعه مرکز خرید" و "بهترین پروژه کاربرد مختلط" شد. در سفرتان به استانبول برای خرید, گردش, تفریح, استراحت و چشیدن طعمی متفاوت از غذا و ... به این مرکز خرید معروف سر بزنید و لحظات پر از خاطره ای را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید.

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی یکی از بهترین و شیک ترین مراکز خرید استانبول می باشد که در سال 2010 در منطقه پرتردد کادیکوی برای بازدید گردشگران تور استانبول افتتاح شد. مرکز خرید کوزی دارای امکاناتی مانند رستوران, کافی شاپ, سالن سینما و تئاتر با ظرفیت 400 نفر, پارکینگ, تراس, صندوق امانات, اتاق مراقبت از کودک می باشد. این مرکز خرید دارای 68 فروشگاه با برند های مختلف می باشد. فاصله مرکز خرید کوزی تا فرودگاه آتاتورک 40 کیلومتر است. در سفرتان به استانبول برای خرید و تفریح به این مرکز خرید معروف بروید.

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کروسل استانبول

مرکز خرید کروسل استانبول با مساحت 76,500 متر در منطقه بکرکوی استانبول برای پذیرایی از مهمانان تور استانبول افتتاح شد. چرخ و فلک معروف این مرکز خرید در سال 1995 افتتاح شد. این مرکز خرید معروف استانبول دارای 117 مغازه, رستوران, فست فود, سالن غذاخوری, مرکز سرگرمی و سینما, 7 دستگاه آسانسور, 12 پله برقی می باشد که سالانه حدود 1.5 میلیون نفر بازدید کننده دارد. در سفرتان با تور استانبول امکان بازدید از این مرکز خرید معروف برایتان فراهم می شود.



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول, مراکز خرید استانبول, لیست مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آسور استانبول

هتل آسور یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در منطقه فاتح آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. از امکانات هتل می توان به: رستوران, خدمات خانه داری, خشکشویی, لباسشویی, اتوشویی, لاندری, صرافی, فتوکپی, فکس, صندوق امانات, کرایه اتومبیل, خدمات تورها و تهیه بلیط, آسانسور, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, تهویه, بار, اتاق چمدان, اینترنت, 34 اتاق با امکانات کامل و ... اشاره نمود. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان در این هتل اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.تور استانبول پاییز 96

هتل آسور استانبول

هتل آسور استانبول

هتل آپارتمان کامفورت سوئیت استانبول

هتل آپارتمان کامفورت سوئیت یکی از هتل آپارتمان های خوب و معروف استانبول می باشد که در منطقه تقسیم پذیرای پردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای امکاناتی مانند: ترنسفر فرودگاهی, اتوشویی, خشکشویی, لاندری, خدمات تهیه بلیط, روم سرویس 24 ساعته, شاتل, صرافی, فکس, کپی, کرایه اتومبیل, پذیرش 24 ساعته, اتاق چمدان و بار, تهویه, روزنامه, گاو صندوق, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید و نمیخواهید هزینه تان زیاد شود این هتل انتخاب مناسب و به جایی برای اقامت می باشد.تور استانبول آبان 96

هتل آپارتمان کامفورت سوئیت استانبول

هتل هرا مونتاگنا استانبول

هتل هرا مونتاگنا استانبول یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در منطقه تقسیم واقع شده و دارای 2 اتاق با امکانات کامی و سرویس دهی  به صورت BB می باشد. فاصله هتل تا مرکز خرید معروف نشان تاشی و میدان تقسیم 600 متر می باشد و به مراکز تجاری و مراکز خرید, خیابان استقلال, نشان تاشی, عثمان بی, مراکز تفریحی, مناطق تاریخی و ایستگاه مترو نیز نزدیک می باشد و رفت و آمد را برای مهمانان تور استانبول راحت می کند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 و تا فرودگاه سابیها 48 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید که در این هتل اقامت داشته باشید و سفر خوشی را تجربه کنید.تور استانبول مهر 96

هتل هرا مونتاگنا استانبول

هتل هرا مونتاگنا استانبول

هتل اترنو استانبول

هتل اترنو استانبول یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در منطقه تقسیم در نزدیکی میدان تقسیم, خیابان استقلال, عثمان بی, نشان تاشی می باشد. هتل دارای 60 اتاق, 2 رستوران, 1 کافه می باشد. هتل در 24 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 43 کیلومتری فرودگاه سابیها می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت ببرید.تور استانبول آذر 96

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول یکی از هتل های 3 ستاره می باشد که در منطقه آکسارای استانبول واقع شده و در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و 15 دقیقه تا میدان تقسیم و 7 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. این هتل دارای 40 اتاق می باشد و خدمات به صورت BB می باشد. هتل آلفا در فاصله 18 کلومتری فرودگاه آتاتورک و در فاصله 53 کیلومتری فرودگاه سابیها قرار دارد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفری خوش را تجربه کنید.تور استانبول نوروز 97



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول, آدرس هتل های استانبول, هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل الکوچلار کبان استانبول

هتل الکوچلار کبان یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد کهدر منطقه تقسیم واقع شده است و با سرویس دهی BB آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران تور استانبول می باشد. از امکانات هتل می توان به: 84 اتاق, مینی بار, صندوق امانات, اینترنت, سونا, حمام ترکی, خدمات ماساژ, ترنسفر فرودگاه, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, اتاق جلسات, تهویه مطبوع, خدمات معلولین, خدمات SPA, رستوران, بار, اینترنت و ... اشاره نمود. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 23 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید این هتل انتخاب مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل الکوچلار کبان استانبول

هتل الکوچلار کبان استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در منطقه تقسیم واقع شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار می باشد زیرا به میدان تقسیم, مراکز خرید و مناطق دیدنی و تاریخی استانبول نزدیک می باشد و از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل دارای امکاناتی مانند: رستوران, بار, سونا, استخر, اتاق ماساژ, مرکز تناسب اندام, حمام ترکی, آسانسور, ترنسفر فرودگاهی, خدمات معلولین, صندوق امانات, اتاق جلسات, تهویه مطبوع و ... می باشد فاصله هتل گرند تا مرکز شهر 5, تا فروگاه آتاتورک 22 و تا فرودگاه سابیها 47 کیلومتر است. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل د سیتی استانبول

هتل د سیتی یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2009 در منطقه آکسارای با 116 اتاق پذیرایی خود را از مسافران تور استانبول آغاز کرد. سرویس دهی هتل د سیتی به صورت BB می باشد و دارای امکاناتی مانند: حمام ترکی, سونا, مرکز تناسب اندام, سالن ورزش, حمام بخار, سالن ماساژ و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز تجاری جواهر 11, تا میدان تقسیم 6, تا فرودگاه آتاتورک 18, تا فرودگاه سابیها 53 کیلومتر و تا منطقه آکسارای 750 متر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل د سیتی استانبول

هتل د سیتی استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 در منطقه فاتح, در محله شهرزاد باشی استانبول برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول بنا شد. هتل موزاییک در مجموع دارای 115 اتاق می باشد که شامل: 101 اتاق استاندارد دو تخته, 4 اتاق سوپریور, 7 جونیور سوئیت و 2 سوئیت گوشه می باشد که مام اتاق ها دارای امکانات کامل با بهترین دیزاین می باشند. هتل دارای 1 رستوران, 2 کافه, سونا, جکوزی, استخر سرپوشیده, اتاق بخار, حمام ترکی و ... می باشد. میدان تقسیم در 6, فرودگاه آتاتورک در 19 و فرودگاه سابیها در 52 کیلومتری هتل موزاییک قرار دارند. در سفرتان بهاستانبول امکان این را دارید که در این هتل اقامت داشته باشید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل مانسول لامارتین پارک استانبول

هتل مانسول لامارتین پارک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد, که در منطقه تقسیم و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است و بهترین انتخاب برای تجار تور استانبول مب باشد, سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. هتل دارای 51 اتاق, رستوران, سونا, حمام بخار, ماساژ, حمام ترکی, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 22 و تا فرودگاه سابیها 47 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید که این هتل را برای اقامت خود و عزیزانتان انتخاب کنید و سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل مانسول لامارتین پارک استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لیست هتل های استانبول, رزرو هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پلتفرم مرتر سوئیت استانبول

هتل پلتفرم مرتر سوئیت یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که, در منطقه مرتر استانبول پذیرای مهمانان و مسافرانتور استانبول می باشد. از امکانات هتل می توان به استخر, سونا, جکوزی, حمام بخا, حمام ترکی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی, رستوران, کافی شاپ, خدمات روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته, اینترنت, پارکینگ, آسانسور, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, واکس, روزنامه, اتاق سیگاری و ... اشاره کرد. هتل پلتفرم دارای 148 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق دلوکس, اتاق سوپریور و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 14 و تا میدان تقسیم 12 کیلومتر است. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل پلتفرم مرتر سوئیت استانبول

هتل پلتفرم مرتر سوئیت استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد و دارای 2 ساختمان اصلی و فرعی با 315 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... است. این هتل در اصل یکی از جاذبه های استانبول به حساب می آید زیرا که در قرن 19 میلادی یعنی سال 1990 به عنوان کاخ سلطنتی ساخته شده بود و در سال 1999 به بازسازی این هتل پرداختند و آن را به این هتل پر طرفدار در بین مناطق بشیکتاش و اورتاکوی تبدیل کردند. امروزه این هتل مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. زیرا هم موقعیت مکانی خوبی دارد و هم مدرن و شیک است. از امکانات هتل هم می توان به رستوران, کافی شاپ, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, حمام ترکی, اتاق ماساژ و ... اشاره کرد. هتل چراغان از سال 2010 تا 2013 جایزه بهترین هتل جهان و در سال 2014 جایزه بهترین هتل اروپا را از آن خود کرد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل بسیار شیک و لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه عثمان بی مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 128 اتاق, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. فاصله هتل لاسوس پالاس تا فرودگاه آتاتورک 20 و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. در سفرتان با تور استانبول امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه بومونتی واقع شده است و دارای 829 اتاق کاملا مجهز می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. فاصله هتل تا میدان تقسیم 3.5, تا ایستگاه متروی شیشلی 2 و تا فرودگاه آتاتورک 35 کیلومتر می باشد. هتل هیلتون دارای امکاناتی نظیر: رستوران, 3 کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر روباز, حمام ترکی, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل کورت یارد ماریوت استانبول

هتل کورت یارد ماریوت استانبول یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که دارای 264 اتاق با امکانات کامل می باشد و در منطقه کوچک چکمه آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. معماری هتل بسار مدرن و به روز می باشد و ساختمان هتل در کنار رودخانه Neva بنا شده است. امکانات هتل شامل رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, خدمات ماساژ, باشگاه بدنسازی, مرکز سلامت و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر استانبول 30, تا فرودگاه آتاتورک 7 و تا فرودگاه سابیها 63 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل کورت یارد ماریوت استانبول

هتل کورت یارد ماریوت استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول, هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران هفت مهمت آنتالیا

رستوران هفت مهمت در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهر با منظره ای زیبا رو به ساحل Konayalti Plaji پذیرای مسافران تور آنتالیا می باشد. منوی رستوران بسیار گسترده است و برای افرادی که تز رسوم لذت میبرند و به غذاهایی نظیر گوشت بریان, ماهی و غذاهای سنتی و همین طور مدرن و مناظر زیبا در حین غذا خوردن علاقه دارند بسیار جذاب و انتخاب بسیار معقولی می باشد. رستوران هفت مهمت دارنده گواهی برتری سال 2013 Trip Advisor شد و یکی از معروف ترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به این رستوران سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. تور آنتالیا پاییز 96

رستوران ایل ویچینو آنتالیا

رستوران ایل ویچینو آنتالیا با سرو انواع غذا های برجسته ایتالیایی مانند پیش غذای بروسکتا, سالاد کاپرز و انواع مختلف پیتزا پذیرای تمامی مهمانان و کردشگران تور آنتالیا می باشد. قیمت مناسب غذا ها و تنوع منوی این رستوران باعث محبوبیت دو چندان آن در بین مسافران تور آنتالیا و مردم شهر آنتالیا شده است. در سفر خود با تور آنتالیا حتما به ایل ویچینو معروف سر بزنید و از غذا ها و پیتزا های لذیذ این رستوران لذت ببرید.

آدرس رستوران ایل ویچینو آنتالیا: آنتالیا, بندر قلعه چی, مسجد پاشا 12.تور آنتالیا مهر 96

رستوران پاتیو آنتالیا

رستوران پاتیو آنتالیا در مرکز محدوده تاریخی کالیسی و در هتل پادینگ مارینا آنتالیا آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. این رستوران به دلیل صبحانه های لذیذ و اشتها آورش بسیار محبوب و معروف است. علاوه بر صبحانه عالی که در این رستوران سرو می شود منوی اصلی این رستوران طرفداران بسیاری دارد که هر روزه تعداد زیادی از مسافران تور آنتالیا و مردم شهر آنتالیا به این رستوران می روند و تا لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. با انتخاب تور آنتالیا برای سفر امکان وقت گذراندن در رستوران پاتیو برای شما فراهم می شود تا از سفر خود لذت کافی را ببرید.تور آنتالیا آبان 96

رستوران کاراف واین آنتالیا

رستوران کاراف واین یک رستوران تاریخی در یک خانه عثمانی بنا شده است که پذیرای مهمانان تور آنتالیا می باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به تاریخ ترکیه و فرهنگ مردمش علاقه دارید حتما از وقت گذراندن در این رستوران به همراه عزیزانتان لذت خواهید برد. منو رستوران کاراف با سبک و مکان رستوران تناسب دارد که به جرات می توان گفت این رستوران از بهترین رستوران های آنتالیا به حساب می آید. با انتخاب تور آنتالیا امکان وقت گذراندن در این رستوران برای شما گردشگران تور آنتالیافراهم خواهد شد.تور آنتالیا آذر 96

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا در موقعیتی بسیار خوب با منظره و چشم اندازی بسیار عالی آماده پذیرایی از تمامی مسافرانتور آنتالیا می باشد. این رستوران مناسب برای قرار های کاری, خانوادگی و دوستانه می باشد. خدمت کاران این رستوران با رفتاری خوش و صمیمانه پذیرای مهمانان تور آنتالیا می باشند. منو رستوران شامل انواع غدا های ترکی و بین المملی می باشد شما گردشگران تور آنتالیا با هر سلیقه ای که باشید در این رستوران به راحتی می توانید از غذای مورد علاقتان لذت ببرید. با انتخاب تور آنتالیا برای سفر امکان گذراندن وقت در کنار عزیزانتان در این رستوران برای شما فراهم خواهد شد.تور آنتالیا نوروز 97

 



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف آنتالیا, رستوران های خوب آنتالیا, بهترین رستوران های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا از مساجد معروف در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های توریستی این شهر نیز به حساب می آید که به فرمان صدراعظم مراد پاشا احداث شد. این مسجد در سال 1570 بنا شد که بر روی یک 10 ضلعی واق شده است و توسط یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن تزئین شده با سنگ های رنگی می باشد. هر ساله مسافران تور آنتالیا از مسجد مراد پاشا آنتالیا بازدید می کنند . ستون های این مسجد که بسیار زیبا می باشند در انتهای مسجد قرار دارد و به شکل سه گنبد می باشد.

 

دروازه هادریان آنتالیا

دروازه هادریان آنتالیا از جاذبه های معروف آنتالیا می باشد که جر آثار باستانی این شهر نیز به حساب می آید که به معنای 3 دروازه می باشد که دارای دیوار بلندی می باشد که بخشی از دیوار به عنوان موج شکن استفاده می شده است که طوفان های خطرناک را دفع می کند و شهر را حفظ می کند. گردشگران تور آنتالیا در سفر خود از دروازه هادریان آنتالیا بازدید میکنند.این دروازه به دستور امپراطور روم ساخته شده است.

مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا جز جاذبه های آنتالیا به حساب می آید که مربوط به دوران عثمانی می باشد و از مساجد مهم زمان خود می باشد. این مسجد از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کالکاپیسی آنتالیا که زمان ساخت آن در قرن 18 بوده است. این مسجد دارای یک گنبد بزرگ که گنبد اصلی می باشد و 3 گنبد دیگر که در اطراف گنبد اصلی قرار گرفته است . بازدید از این مسجد برای گردشگران تور آنتالیا بسیار جذاب است زیرا مسجد محمد پاشا آنتالیا یک آثار تاریخی نیز به حساب می آید. وقتی شما داخل مسجد می شوید می توانید داخل گنبد های مسجد را ببینید که با آیه های قرآن نگاشته شده است و بسیار زیبا می باشد.

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های توریستی این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در ترکیه می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی ترکیه که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین دیدنی های آنتالیا, رستوران های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

هتل کایا پلازا گلف یک دیگر از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک پذیراس مسافران و گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل کایا پلازا در سال 2013 افتتاح شد, مساحتی بالغ بر 210 هزار متر مربع را داراست, دارای 650 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... در 5 طبقه می باشد. هتل دارای 4 رستوران, 6 کافی شاپ, اینترنت, ترنسفر فرودگاهی, خدمات 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, مرکز تناسب اندام, حمام ترکی, استخر, سونا, جکوزی, پارک آبی, مرکز زیبایی, مرکز SPA, اتاق ماساژ, ایروبیک, زومبا, تنیس, والیبال, گلف, فوتبال, آسانسور و ... می باشد و سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. فاصله هتل کایا تا فرودگاه 27 و تا مرکز شهر 17 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید این هتل 5 ستاره مدرن را نیز مد نظر داشته باشید, بی شک انتخاب خوبی برای اقامت می باشد.

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

هتل رویال سیگنوس آنتالیا

هتل رویال سیگنوس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل دارای امکاناتی مانند: استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, حمام ترکی, اتاق ماساژ, مرکز SPA, رستوران, کافی شاپ, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات خانه داری, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, پارک آبی, اینترنت, پارکینگ, کرایه اتومبیل, آسانسور و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 17 و تا فرودگاه 15 کلیومتر می باشد. هتل رویال سیگنوس در ماه می سال 2017 با 498 اتاق بازگشایی شد و در حال حاضر از هتل های جدید آنتالیا می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل رویال سیگنوس آنتالیا

هتل رویال سیگنوس آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و با مساحت 45 هزار متر مربع و 606 اتاق پذیرای مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل دارای 6 رستوران, 6 کافه, دیسکو سر پوشیده, 100 متر ساحل اختصاصی, آمفی تئاتر, شهر بازی کودکان, اتاق کوکان, بیلیارد, چرخ و فلک, بولینگ, فوتبال دستی, حمام ترکی, اتاق ماساژ, سونا, جکوزی, اتاق بخار, استخر روباز, استخر سرپوشیده, استخر موج, استخر رلکس, پارک آبی, 11 سرسره آبی, باشگاه بدنسازی, مرکز SPA و ... می باشد. سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 10 و تا مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا به این هتل 5 ستاره تاپ بروید و با اقامت در این هتل سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که با 465 اتاق در سال 1995 در منطقه بلک آنتالیا تاسیس شد و در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفت. سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. امکانات هتل شامل: 5 استخر روباز, بیلیارد, بولینگ, آمفی تئاتر, باشگاه بدنسازی, سونا, جکوزی, حمام ترکی ماساژ, مرکز SPA, ساحل و ... می باشد. فاصله هتل لیماک آرکادیا تا هتل 35 و تا مرکز آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. در سفرتان با تور آنتالیا امکان این را دارید تا به این هتل 5 ستاره بروید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در بلک واقع شده است. این هتل دارای 503 اتاق, 5 رستوران, 7 کافه, ساحل اختصاصی و ... می باشد که در 3 ساختمان 5 طبقه در زمینی به مساحت 101 متر مربع برای پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا در سال 1993 افتتاح و در سال 2012 بازسازی شد. هتل دارای 300 متر مربع ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. فاصله هتل کریستال تا مرکز شهر 35 و تا فرودگاه 45 کیلومتر می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا, هتل های آنتالیا, هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران آسمانی یکی از رستوران های معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و توانسته طرفداران بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند. این رستوران انواع غذا های مدیترانه ای, بین المللی و ... را به بهترین صورت ممکن اما با قیمتی نسبتا بالا ارائه می دهد که در برابر قیمتی که دریافت می کند کیفیت بی نظیری ارائه می دهد. رستوران آسمانی در آنتالیا, لارا, مراد پاشا آماده پذیرایی می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این رستوران بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی یکی از رستوران مدرن, شیک, معروف و بسیار محبوب در آنتالیا می باشد که توانسته طرفداراین زیادی چه داخل و چه خارج از آنتالیا را جذب خود کند. این رستوران انواع غذاهای آسیایی, سوشی های مختلف و ... سرو می کند و طرفدارای زسادی از گردشگران تور آنتالیا را داراست. رستوران دارای امکاناتی مانند: صندلی چرخدار مخصوص افراد کم توان, صندلی کودک, اینترنت, پذیرش سفارش و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا لحظاتی خوش را در کنار عزیزانتان در این رستوران مدرن سپری کنید.

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا با اجرای موسیقی زنده در شب و سرو غذاهایی مانند کوفته, مخلوط کبابی و غذا های گیاهی در باغ آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. رستوران حسن آقا از رستوران های ایرانی آنتالیاست که معروف ترین و خوش طعم ترین غذایش پیاز است که با لوبیای پخته شده, سیر, گردو, روغن زیتون و پیاز تهیه می شود. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به رستوران حسن آقا بروید و غذاهایش را امتحان کنید بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی آنتالیا با چشم اندازی بی نظیر از بندرگاه آنتالیا آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. منوی رستوران شامل غذاهایی مانند: ماهی, تاس کباب, ماهی شور پخته که مخصوص این رستوران است و انواع غذاهای بین المللی و دریایی می باشد. این رستوران چند قایق شناور دارد که از آن ها به عنوان سالن غذا خوری استفاده می شود. مسافران تور آنتالیا که به دنبال یک تجربه جدید می باشند در سفر خود با تور آنتالیا می توانند به این رستوران بروند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

رستوران China Garden آنتالیا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به غذا های آسیایی و چینی علاقه دارید پیشنهاد ما به شما مسافران تور آنتالیا رستوران  China Garden آنتالیا می باشد. این رستوران با کارکنانی صمیمی و مهربان, فضایی بسیار شیک و آرام و چشم انداز زیبایی از ساحل میترانه پذیرای شما گردشگران تور آنتالیا می باشد. با انتخاب تور آنتالیا امکان وقت گذراندن در این رستوران برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های آنتالیا, رستوران های آنتالیا, بهترین رستوران های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کریستال پارایسو ورده آنتالیا

هتل کریستال پارایسو ورده یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در سال 2004, در 5 طبقه, در زمینی به مساحت 42000 متر مربع, در منطقه بلک برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا ساخته شد. هتل دارای 670 اتاق, 300متر ساحل شنی اختصاصی می باشد و سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. از امکانات هتل می توان به 5 رستوران, 7 کافه, تنیس, بسکتبال, والیبال ساحلی, مرکز تناسب اندام, دارت, سینما, استخر, پارک آبی, سونا, جکوزی, آبگرم, مرکز سلامت, مرکز SPA, اتاق ماساژ, ترنسفر, شاتل, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامتی دلچسب را تجربه نمایید.

هتل کریستال پارایسو ورده آنتالیا

هتل کریستال پارایسو ورده آنتالیا

هتل لارا اوتل آنتالیا

هتل لارا اوتل یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل 3 ستاره دارای امکاناتی مانند: ساحل اختصاصی, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, حمام آفتاب, مرکز تناسب اندام, مرکز SPA, مرکز سلامت, کرایه دوچرخه, پینگ پنگ, دارت, اسکیت, اتاق بازی, ماهی گیری, زمین گلف, اسنک بار, بار, رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, دستگاه ATM, خدمات بلیط, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, اتاق غیر سیگاری, سالن زیبایی, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, شاتل, ترنسفر فرودگاهی, تهویه مطبوع, صندوق امانات, فکس, اتاق جلسات, اتاق چمدان, واکس, روزنامه, اینترنت و ... می باشد. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید این هتل می تواند محل مناسب و راحتی برای اقامت شما مسافران تور آنتالیا باشد تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل لارا اوتل آنتالیا

هتل لارا اوتل آنتالیا

هتل کرومار آنتالیا

هتل کرومار یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه کوش آداسی واقع شده است و پذیرای گردشگران تور آنتالیامی باشد. این هتل دارای امکاناتی مانند: 4 رستوران, 5 کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, حمام بخار, حمام آفتاب, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, یوگا, پیلاتس, والیبال, فوتبال, دارت, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, اینترنت, پارکینگ, روزنامه, اتاق معلولین, اتاق غیر سیگاری, سرویس دهی UALL و ... می باشد. هتل کرومار دارا 596 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت, دلوکس و ... می باشد. فاصله هتل تا تا مرکز شهر 5 و تا فرودگاه 64 کیلومتر می باشد. در سفرتان بهآنتالیا این هتل را نیز در لیست هتل های مد نظر برای اقامتتان قرار دهید.

هتل کرومار آنتالیا

هتل کرومار آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر یکی دیگر از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در سال 2014, با 600 اتاق و سوئیت, 2000 تخت, در منطقه بلک برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تور آنتالیا ساخته شد. این هتل دارای امکاناتی مانند ساحل شنی اختصاصی, 6 رستوران, 8 کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, حمام بخار, حمام ترکی, اتاق ماساژ, مرکز تناسب اندام, مرکز SPA, مرکز سلامت, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, سرویس دهی UALL, زمین تنیس, پارک آبی با مجموع 18 سرسره, سینما, دیسکو, فروشگاه, پزشک, اینترنت, پارکینگ و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. در سفرتان به آنتالیا این هتل را برای اقامت مدنظر داشته باشید بی شک پشیمان نخواهید شد.

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد این هتل لوکس در منطقه لارا آنتالیا پذیرای گردشگران تور آنتالیا می باشد. از امکانات هتل می توان به 4 رستوران, 6 کافی شاپ, خدمات SPA, سونا, جکوزی, حمام ترکی, حمام آفتاب, 10 استخر, 2 استخر مخصوص کودکان, 13 اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی, پارک آبی, 3 سرسره آبی, زمین والیبال, فوتبال, والیبال ساحلی, تناسب اندام, واتر پلو, ایروبیک, آمفی تئاتر, آسانسور, اینترنت, پارکینگ و ... اشاره نمود. این هتل با 399 اتاق, در زمینی به مساحت 57 متر مربع, در سال 2009 ساخته شد و موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهینامه معتبر شد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره مدرن اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, لیست هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک یکی از برترین مراکز خرید آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف معروف و به روز دنیا به راحتی یافت می شود. به راحتی می توانید این به این مرکز خرید بروید و خرید های خود را انجام دهید و لذت ببرید. این مرکز خرید برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا بسیار مناسب می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و در کنار عزیزانتان از خرید و گذراندن یک روز پر خاطره لذت ببرید.

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و در 4 طبقه مجزا, با امکاناتی شامل: رستوران, کافی شاپ, اتاق بازی کودکان, فروشگاه های مدرن با برند های مختلف و معروف روز دنیا, موسیقی زنده و ... پذیرای مهمانان تور آنتالیا می باشد. در سفرتان به آنتالیا به این مرکز خرید معروف بروید و لذت یک خرید عالی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

بازار خیابان لاورا آنتالیا

این بازار یکی از بازار های معروف آنتالیا می باشد, که در آن مب توانید تمام وسایل مورد نیاز, اعم از: پوشاک, خوراک, انواع سوغاتی و ... را به راحتی پیدا کنید. بازار خیابان لاورا یکی از بازار های محبوب بین مردم آنتالیا و همینطور گردشگران تور آنتالیا می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید به این بازار محبوب و معروف آنتالیایی ها سر بزنید و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال در ماه می سال 2008 با مساحتی بالغ بر 10000 و با 70 فروشگاه مختلف از تمامی اجناس مورد نیاز گردشگران تور آنتالیا پذیرای تعدادی زیادی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. این مرکز خرید به اولین و بزرگترین مرکز خرید مد در آنتالیا تبدیل شده است و تمامی برند های مختلف در این مرکز خرید یافت می شود در سفرتان با تور آنتالیا امکان این را دارید که به این مرکز خرید بروید و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

بازار غذای سرپوشیده آنتالیا

بازار غذای سرپوشیده با مساحت 480 هزار متر مربع, با 760 مغازه و دفتر در سال 96 میلادی در آنتالیا بازگشایی شد و پذیرای مهمانان تور آنتالیا می باشد. این بازار یکی از بزرگترین بازار های آنتالیا به حساب می آید که در آن انواع مواد غذایی, میوه و سبزیجات و ... به فروش می رسد در سفرتان با تور آنتالیا به این بازار بزرگ و معروف سر بزنید.



:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا, بهترین مراکز خرید آنتالیا, مراکز خرید معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

برج اوستانکینو مسکو روسیه

برج اوستانکینو یک برج توریستی, تجاری و مخابراتی در مسکو است. کار ساخت این برج از سال 1963 تا 1967 به طول انجامید. ارتفاع این برج با آنتن 540 متر می باشد. معمار اصلی این برج نیکولای نیکیتین از برجسته ترین معماران جهان می باشد. برج اوستانکینو از مکان های دیدنی شناخته شده روسیه به شمار می رود و به علت چشم انداز بی نظیری که دارد و رستوران های آن مورد توجه گردشگران تور روسیه می باشد. آتش سوزی در این برج در سال 2003 کشته های زیادی بر جای گذاشت که موجب شد برنامه های تلویزیونی روسیه به مدت 3 روز قطع شد. برج تلویزیونی اوستانکینو بلند ترین بنای فلزی اروپا به شمار می رود و به برج مسکو نیز شهرت دارد. این برج در حال حاضر سومین برج بلند جهان به شمار می رود. اگر قصد سفر به روسیه را دارید با تور روسیه همراه شوید تا امکان بازدید از جاذبه ی مشهور برای شما مسافران تور روسیه فراهم شود.

 

دریاچه بایکال مسکو روسیه

دریاچه بایکال دریاچه ای در جنوب سیبری در کشور روسیه, میان استان ایرکوتسک و بوریاتیا است. بایکال قدیمی ترین و عمیق ترین دریاچه آب شیرین جهان در روسیه است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. از آنجایی که این دریاچه بسیار قدیمی است, دارای جانورانی نظیر بی مهرگان, فک آب شیرین, گونه های بی نظیری از ماهی ها است که فقط در این دریاچه پیدا می شود. فک آب شیرین بایکال تنها فک آبی شیرین جهان است که دائما در آب شیرین زندگی می کند. دریاچه بایکال بزرگترین منبع آب شیرین جهان است که تقریبا 20 درصد آب شیرین کره زمین در این دریاچه است. این دریاچه 31500 کیلومتر مربع وسعت دارد. با تور روسیه همراه شوید و تا امکان بازدید از این دریاچه شیرین و بسیار زیبا برای شما مسافران تور روسیه فراهم شود.

کاخ پترهوف سنت پترزبورگ روسیه

کاخ پترهوف سنت پترزبورگ روسیه مجموعه ای از قصر و باغ است که به دستور پترکبیر در سنت پترزربورگ روسیه بنا شد. این کاخ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و به رسمیت شناخته می شود. کاخ پترهوف در قدیم باغ اختصاصی پترکبیر بوده است که در حال حاضر یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین مکان های گردشگری تور روسیه می باشد. محبوبیت این کاخ به حدی رسیده است که از سال 2007 تا کنون به عنوان یکی از عجایب روسیه شناخته شده است. محبوبیت کاخ پترهوف به دلیل وجود آبشار های فوق العاده زیبا, مجسمه های طلایی و منحصر به فرد در آن است که هر گردشگر تور روسیه را جذب خود می کند. باتور روسیه همراه شوید و ساعت ها از وقت خود را صرف بازدید از این کاخ و باغ تاریخی زیبا کنید و سفر خود را با تور روسیه خاطره انگیز کنید.

میدان مانژ مسکو روسیه

میدان مانژ بخشی اساسی از پایین شهر مسکو را در بر می گیرد که از طریق خیابان Tverskaya به میدان سرخ متصل می شود. جاذبه های دیدنی زیادی در اطراف این میدان قرار دارد، موزه تاریخی مسکو و باغ اسکندر (الکساندر گاردن) در جنوب، مسکو مانژ در غرب آن و دانشگاه مسکو در شمال آن قرار دارد. در سمت شرقی این میدان هتل مسکوا واقع شده است و سه ایستگاه مترو در اطراف آن وجود دارد. با انتخاب تور روسیه برای سفر به این کشور پر جاذبه امکان بازدید از این بنای تاریخی پر طرفدار برای شما مسافران تور روسیه فراهم خواهد شد. بهترین سفر خود را با تور روسیه تجربه کنید.

تئاتر بولشوی مسکو روسیه

تئاتر بولشوی مسکو، مهم ترین تالار مسکو و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه است. تالار بولشوی از مشهورترین تالارهای جهان برای هنرهای باله و اپرا می باشد. این تالار در سال ۱۷۷۶ میلادی، به دستور کاترین کبیر، در شهر مسکو پایه گذاری شد.
این سالن در سال ۱۸۲۴ در مسکو بنا گردید. باله بولشوی از معتبرترین سازمان های ملی باله دنیاست که محل خلق تعدادی از بزرگترین آثار و رپرتوار باله کلاسیک و باله نئوکلاسیک است. باله دریاچه قو اثر پیوتر ایلیچ چایکوفسکی، نخستین بار در سال ۱۸۷۷ در تالار بولشوی به روی صحنه رفت. ساختمان بزرگ شاهکار نئوکلاسیسم روسی، شامل یک ایوان ورودی ۸ ستون است که با مبلمان مخملی، دکوراسین و لوستر طلا طراحی شده و از بهترین جاذبه های تور روسیه و جاذبه های گردشگری مسکو به شمار میرود. علاقه مندان به تئاتر می توانند با تور روسیه همراه شوند با بازدید از این تئاتر لذت سفر خوشی را با تور روسیه تجربه کنند.

تئاتر بولشوی مسکو روسیه



:: برچسب‌ها: دیدنی های روسیه, مناطق دیدنی روسیه, بهترین دیدنی های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مامایسون پاکروفکا روسیه

یکی از اولین انتخاب های مسافران تور روسیه در روسیه هتل مامایسون پاکروفکا می باشد. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید, ادارات, کافه ها, رستوران ها و ایستگاه مترو در قلب مسکو دارد. این هتل لوکس توسط طراح معروف جستیکو طراحی شده و طرفداران زیادی را از مسافران تور روسیه جذب کرده است. این هتل یکی از بهترین مرکز آبگرم ها را دارد مهمانان تور روسیه می توانند از این آبگرم استفاده کنند و لذت ببرند. هتل دارای 84 اتاق و سوئیت مجلل و لوکس آماده پذیرایی از گردشگران تور روسیهمی باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید با تور روسیه همراه شوید تا بهترین سفر خود را تجربه کنید.

امکانات هتل مامایسون پاکروفکا روسیه:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, ماساژ, اسپا, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, شاتل, گشت شهری, ترانسفر فرودگاهی, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, صندوق امانات, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, واکس, روزنامه, رستوران, کافی شاپ, بار, مینی بار, سیستم تهویه ی عالی, اتاق بازی کودکان, حمام آفتاب, اتاق کنفرانس, اتاق همایش, سالن اجتماعات, پارکینگ, اینترنت رایگان, تئاتر, موزه, مرکز خرید, مرکز تجاری, خدمات گردشگری تور روسیه.تور روسیه پاییز 96

هتل مامایسون پاکروفکا روسیه

هتل دبلیو سنت پترزبورگ روسیه

هتل دبلیو یک هتل 5 ستاره ی لوکس که در مرکز سنت پترزبورگ برای پذیرایی از مهمانان تور روسیه بنا شده است تنها 3 دقیقه از کلیسای جامع سنت اسحاق فاصله دارد. هتل دارای 8 طبقه و 137 اتاق می باشد که اتاق های هتل ارائه دهنده منظره زیبایی از سنت پترزبورگ هستند. تمام اتاق ها و طراحی های داخلی هتل توسط آنتونیو سیتریو صورت گرفته است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران تور روسیه که به تاریخ، معماری و موزه علاقه دارند مناسب است. نمای ساختمان هتل با الهام از تخم مرغ معروف روسیه (Faberge) طراحی شد که آنتونیو سیتریو را برنده جایزه معماران کرد. تور روسیه بهترین انتخاب برای مسافران تور روسیه است که می خواهند در یک هتل لوکس اقامت داشته باشند و سفر پر از خاطره ای را با تور روسیه تجربه کنند.

امکانات هتل دبلیو سنت پترزبورگ روسیه:

بنفیتس, سالن همایش, سالن جلسات, مرکز تجاری, رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تناسب اندام, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, اتاق اسپا, اینترنت پر سرعت, امکان نگهداری از حیوانات خانگی, دوچرخه سواری, اسکیت روی یخ, کشتیرانی, قایق سواری, تئاتر, موزه, روزنامه, خدمات گردشگری تور روسیه, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتو شویی, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, ترانسفر فرودگاهی, صندوق امانات, مینی بار در اتاق ها.تور روسیه مهر 96

هتل دبلیو سنت پترزبورگ روسیه

هتل بارویک ها اند اسپا روسیه مسکو

هتل بارویک ها اند اسپا روسیه مسکو یک هتل 5 ستاره با طراحی منحصر به فرد توسط معمار افسانه ای آنتونیو سیتریو در سال 2008 برای پذیرایی از مهمانان تور روسیه در کشور روسیه افتتاح شد. همانطور که از اسم هتل پیدا است مرکز اسپا و آبگرم این هتل بسیار معروف است و مورد تایید تمام مسافران تور روسیه قرار گرفته است. این هتل به دلیل آبگرم معروفش توانست حق انحصاری دومنیک چنوت را ازآن خود کند. همچنین این هتل عضو انجمن جهانی پیشرو هتل های جهان است. آبگرم هتل به نوشته دکتر هانری یکی از بهترین ها بر اساس آخرین تحولات و سنت های باستانی از طب چینی است. هتل دارای اتاق های لوکس با تلویزیون صفحه تخت و پخش دی وی دی, مبلمان, یک بالکن, Wi-Fi, یک جدول ماساژ, اتاق با دوش بخار, امکانات کامل برای راه حال مسافران تور روسیه. Barvikha یکی از شهر های معروف کشور روسیه است که هتل بارویک ها در آن واقع شده است. با تور روسیه همراه شوید تا بهترین سفرتان را با عزیزانتان با تور روسیه تجربه کنید.

امکانات هتل بارویک ها اند اسپا روسیه مسکو:

استخر, سونا, جکوزی, ماساژ, اسپا, آبگرم, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, پارکینگ, شاتل, ترانسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات بیدار باش, خدمات گردشگری تور روسیه, نظافت کفش, سالن مهمانی و جلسه, مرکز کسب و کار, فکس و فتوکپی, سوئیت ماه عسل, آسانسور, سرمایش و گرمایش, امکانات برای معلولین تور روسیه, بخش های بدون سیگار, فروشگاه در هتل, روزنامه, دستگاه خود پرداز, صرافی, آرایشگاه, فروشگاه, سالن کنفرانس, اتاق میتینگ, سالن ورزشی, تئاتر, مرکز خرید, مرکز تجاری, رستوران, کافی شاپ, اینترنت پر سرعت رایگان.تور روسیه آبان 96

هتل بارویک ها اند اسپا روسیه مسکو

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه یک هتل سلطنتی در مرکز مسکو است که آماده پذیرایی از تمامی مهمانان و گردشگران تور روسیه می باشد. این هتل در نزدیکی میدان کرملین و فروشگاه GUM است, شما مسافران تور روسیه می توانید تنها با 2 دقیقه پیاده روی به تئاتر بولشوی برسید. فضاهای داخلی اتاق های هتل بسیار بزرگ و شیک است و با طراحی منحصر به فردی دیزاین شده است. برای آرامش مهمانان تور روسیه به تمامی اتاق ها خدمات باتلر ارائه می شود. اگر قصد سفر به روسیه را دارید با تور روسیه همراه شوید تا با اقامت در این هتل به راحتی به تمامی امکانات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. با انتخاب تور روسیهبرای سفر می توانید سفر پر از خاطره ای را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.آرامش و رضایت شما مسافران تور روسیه باعث پشرفت ماست.

این هتل به منظور آرامش و انرژی دادن به مهمانان تور روسیه امکاناتی نظیر مرکز سلامتی, مرکز تناسب اندام, سونا, جکوزی, استخر, آبگرم, اتاق ماساژ, اتاق اسپا, حمام آفتاپ, اتاق پیلاتس را ارائه می دهد.

امکانات هتل ماریوت رویال مسکو روسیه: 

استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, اتاق اسپا, اتاق پیلاتس, آبگرم, مرکز سلامتی, مرکز تناسب اندام, حمام آفتاب, لابی, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, ترانسفر فرودگاهی, سالن همایش, سالن کنفرانس, صرافی, خدمات تور روسیه, خدمات بلیط, محل نگهداری چمدان ها, دستگاه خودپرداز, خدمات اطلاع رسانی, تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها, واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها, مرکز تجاری, فکس وفتوکپی, آرایشگاه و سالن زیبایی, فروشگاه هدیه و سوغات, امکانات اتاق VIP, روزنامه ها, گاوصندوق, فروشگاه, اتاق های بدون استعمال دخانیات, امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی, آسانسور, اتاق های عایق صدا, سیستم گرمایشی, ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل, اینترنت رایگان.تور روسیه آذر 96

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه

هتل سوکوز پالاس بریج سنت پترزبورگ روسیه

هتل سوکوز پالاس بریج یکی از هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ است. سوکوز هتل بزرگترین هتل زنجیره ای فنلاندی با بیش از 50 شعبه در فنلاند، تالین و سن پترزبورگ می باشد. 3 شعبه از سوکوز هتل در سن پترزبورگ و در قلب شهر واقع گردیده است و دارای تمامی امکانات جهت رفاه حال مسافران تور روسیه می باشد. این هتل پنج ستاره که در جزیره واسیلیفسکی قرار گرفته است، پیاده تنها 15 دقیقه تا موزه­ ی ارمیتاژ سنت پترزبورگ فاصله دارد. در کنار رودخانه ی نوا قرار گرفته است؛ در حالی که با چشم انداز مشهور نوسکی، پیاده تنها 15 دقیقه فاصله دارد. در تور روسیه ما شرکت کنید و این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

این هتل دارای فضای داخلی لوکس و امکانات اسپای بسیار زیبا به همراه استخر سرپوشیده و 8 نوع سونای متفاوت می باشد. امکانات اتاق های وسیع این هتل، شامل تلویزیون صفحه تخت و سرویس حمام مرمر به همراه دوش حمام می باشد. اینترنت وای-فای رایگان در تمام فضا های هتل، قابل دسترس می باشد. رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در محوطه­ ی این هتل، در دسترس است. برای مسافران تور روسیه که به بنا های تاریخی، یادبود ها و معماری علاقه مند می باشند، خیابان واسیلئوستروفسکی انتخاب خوبی است.

این هتل دارای 324 اتاق و همچنین دارای سالن­ کنفرانسی مجهز با گنجایش بیش از 300 نفر می باشد. هتل سوکوز پالاس بریج به میهمانان تور روسیه اسپایی با شکوه با استخری بزرگ، سونا و جکوزی متفاوت ارائه می­دهد. باشگاهی ورزشی با جدیدترین امکانات نیز از خدمات هتل برای میهمانان تور روسیه می باشد. همچنین 5000 متر مربع محدوده­ سلامت در انتظار شماست.

این هتل دارای 6 رستوران می باشد. رستوران اصلی سویلاست که رستورانی اسپانیایی و شیک با 220 صندلی می باشد. دیگر رستوران این هتل پورتوفینوست که در زمینه­ ی غذاهای دریایی از بهترین هاست (80 صندلی). لابی لانج بریج نیز برای چک کردن ایمیل ها و همزمان نوشیدن فنجانی قهوه مکان ایده آلی است (100 صندلی). کافی شاپ دنج الیسیو نیز مکان مناسبی برای خلوط کردن می باشد (80 صندلی). گاردن کافو نیز دارای میان وعده ها سبک و نوشیدنی های نشاط آور می باشد. سلار نیز مکان مناسبی جهت استراحت پس از کنفرانس ها می باشد. با انتخاب تور روسیه و همراه شدن با تور روسیه امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره برای تمامی مسافران تور روسیه فراهم می شود.تور روسیه نوروز 97

هتل سوکوز پالاس بریج سنت پترزبورگ روسیه



:: برچسب‌ها: هتل های خوب روسیه, هتل های روسیه, هتل های معروف روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید ماندارین سوچی روسیه

مرکز خرید ماندارین سوچی یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید روسیه می باشد و شهرتش بیشتر به دلیل وجود رستوران های فراوان در اطرافش می باشد که گردشگران تور روسیه را بیشتر برای وقت گذراندن و تست کردن غذای همه رستوران ها وسوسه می کند. در این مرکز خرید می توانید به راحتی تمام وسایل مورد نیازتان را از انواع برند های روز دنیا تهیه کنید و روز خوشی را در کنار عزیزانتان در سفرتان به روسیه بگذرانید.

مرکز خرید ماندارین سوچی روسیه

مرکز خرید ماندارین سوچی روسیه

مرکز خرید استاکمن نوسکی سنتر سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید استاکمن یکی از مراکز خرید معروف سنت پترزبورگ روسیه می باشد که از سال 1993 پذیرای تعداد زیادی از گزدشگران و مسافران تور روسیه می باشد, این مرکز خرید در سال 2010 بازسازی شد و دارای 80 مغازه بسیار شیک در 7 طبقه, 3 طبقه پارکینگ زیر زمینی با ظرفیت 500 ماشین, رستوران سالن ورزشی, مرکز آبگرم, داروخانه, مرکز یوگا, سالن ماساژ, سوپر مارکت و ... می باشد. در سفرتان به روسیه حتما به این مرکز خرید معروف سر بزنید و یک روز کامل را در کنار عزیزانتان بگذرانید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید مورمال سوچی روسیه

مرکز خرید مور مال سوچی یکی از بهترین مراکز خرید سوچی روسیه می باشد که بسیاری از گردشگران تور روسیه برای خرید عمده و حراجی های این مرکز خرید معروف به روسیه سفر می کنند تا برند های روز دنیا و مدرن ترین وسایل مورد نیازشان را از این مرکز خرید که در فصل تابستان حراج دارد تهیه کنند و سود ببرند. اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسد همه شان از بهترین برند های روز دنیا و از به روز ترین و جدید ترین تولیدات می باشد. مرکز خرید مور مال دارای رستوران و کافی شاپ بسیار شیکی نیز می باشد که شما عزیزان می توانید بعد از اتمام خریدتان به رستوران یا کافی شاپ مرکز خرید بروید و در آن جا به استراحت بپردازید و غذا های بسیار خوش طعمی را میل کنید. در سفرتان با تور روسیه تابستان 96 امکان این برایتان فراهم می شود تا به این مرکز خرید معروف در سوچی رفته و وسایل مورد نیازتان را با بهترین قیمت تهیه کنید.

مرکز خرید مورمال سوچی روسیه

مرکز خرید مورمال سوچی روسیه

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه یکی از بهترین مراکز خرید روسیه می باشد که در مرکز شهر سنت پترزبورگ واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. این مرکز خرید معروف به طور شگفت انگیزی در شهر خود نمایی می کند. مرکز خرید گالریا دارای سوپر مارکت, رستوران, کافی شاپ, تئاتر, سینما, سالن بولینگ, انواعت برند های مختلف, دستگاه ATM و ... می باشد. و همچنین یک زمین بازی مهیج و شاد برای کودکان فراهم آورده است تا در سفرتان به روسیه به این مرکز خرید معروف سر بزنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید آشان مسکو روسیه

از جمله مراکز خرید معروف روسیه می توان به هایپر مارکت آشان اشاره کرد که برای اولین بار در سال 1961 در فرانسه تاسیس شد و به یکی از بهترین هایپر مارکتهای جهان تبدیل شد و بعد ها به کشور های مختلفی مانند: اسپانیا, ایتالیا, لهستان, آرژانتین, مجارستان, چین, پرتغال, مکزیزک, لوگزامبورگ, مراکش و ... شعبه تاسیس کرد. فروشگاه های آشان دارای 19 شعبه مختلف در روسیه, مسکو, سنت پترزبورگ, نژنی نووگراد سامارا, ایکاترینبورگ, رستوف, کراسنادارس و نوسیبیرسک می باشد که در آن انواع کالاهای برند های مختلف را می توانید پیدا کنید. این مرکز خرید دارای رستوران, کافی شاپ, سینما و ... می باشد تا شما مسافران عزیز تور روسیه لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. در سفرتان به روسیه حتما به این مرکز خرید بسیار معروف سر بزنید.

مرکز خرید آَشان مسکو روسیه



:: برچسب‌ها: لیست مراکز خرید روسیه, بهترین مراکز خرید روسیه, مراکز خرید روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کاسموس مسکو روسیه

هتل کاسموس یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در مسکو واقع شده است. این هتل 25 طبقه در مجموع دارای 1777 اتاق است که 1311 اتاق استاندارد, 417 اتاق بازسازی شده, 37 اتاق دلوکس و یورو, 6 آپارتمان, 6 جونیور سوئیت می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره تاپ می توان به استخر, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, اتاق ماساژ, اتاق سلامت, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, خشکشویی, لاندری, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, آسانسور, صندوق امانات و ... اشاره کرد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو 400 متر, تا فرودگاه 35 کیلومتر و تا مرکز شهر 20 دقیقه می باشد. در سفرتان با تور روسیه پیشنهاد اول ما برای اقامت در هتل های مسکو این هتل 4 ستاره تاپ با قیمت مناسب می باشد.

هتل کاسموس مسکو روسیه

هتل کاسموس مسکو روسیه

هتل هالیدی این سنت پترزبورگ روسیه

هتل هالیدی این یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در شهر سنت پترزبورگ واقع شده است. این هتل در سال 2009 در 17 طبقه با 557 اتاق مجهز و با امکانات کامل برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه ساخته شد. این هتل یکی از هتل های تاپ چهار ستاره می باشد که انتخاب بسیار مناسبی برای آن دسته از عزیزانی است که می خواهند در کنار اقامتی آرام و بی دغدغه از دیدنی ها و مراکز خرید معروف روسیه نیز ذت ببرند. در این هتل یک فروشگاه بزرگ وجود دارد که می توان از آنجا سوغات نیز تهیه کرد. از امکانات هتل می توان به 2 کافی شاپ, رستوران, سالن بدنسازی, ترنسفر فرودگاهی, خدمات روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید و از سفر خود در کنار عزیزانتان لذت ببرید و سفر پر خاطره ای را تجربه کنید.

هتل هالیدی این سنت پترزبورگ روسیه

هتل هالیدی این ساسچواسکای مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساسچواسکای یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه می باشد که در شهر مسکو واقع شده است. هتل دارای 312 اتاق مجهز, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق سینگل, اتاق کاپل, با امکانات کامل و مجهز, مرکز تناسب اندام, خشکشویی, لاندری, صندوق امانات, اتاق ماساژ, مامکان همراه داشتن حیوان خانگی, روم سرویس 24 ساعته, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, اینترنت, بار, آسانسور و ... می باشد که تمام این امکانات شامل مسافران تور روسیه می شود. یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت توسط گردشگران موقعیت مکانی خوب این هتل می باشد. در سفرتان به روسیه امکان اقامت در این هتل تاپ برای شما و عزیزانتان امکان پذیر است تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید و سفری پر خاطره را تجربه کنید.

هتل هالیدی این ساسچواسکای مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساسچواسکای مسکو روسیه

هتل رادیسون اسلاویانسکایا مسکو روسیه

هتل رادیسون اسلاویانسکایا یکی از هتل های 4 روسیه می باشد که در نزدیکی میدان سرخ قرار دارد. هتل دارای 427 اتاق و سوئیت, 4 رستوران, یک استخر 20 متری سر پوشیده, سونا, جکوزی, سالن ژیمناستیک, اینترنت, روم سرویس, 20 بوتیک در نزدیکی هتل می باشد. ایستگاه مترو در فاصله 300 متری هتل قرار دارد. در سفرتان با تور روسیه امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفر خود به روسیه لذت کافی را ببرید.

 

هتل آربات مسکو روسیه

هتل آربات مسکو در سال 1960 در خیابان پلتنیکوف, شماره 12 برای پذیرایی از مسافران تور روسیه ساخته شد و در سال 2004 به صورت کامل بازسازی شد. این هتل دارای 100 اتاق و سوئیت می باشد. هتل آربات از دسته هتل هایی می باشد که در مالکیت و مدیریت ریاست جمهوری روسیه می باشد. در سفرتان به روسیه امکان اقامت در اسن هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه, لیست هتل های روسیه, رزرو هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مجسمه بزرگ پتر سنت پترزبورگ روسیه

مجسمه بزرگ پتر در سال 1997 توسط طراح گرجستانی زوراب تسله تلی به مناسبت 300امین سال نیروی دریایی در محل تلاقی غرب رودخانه موسکوا و کانال Vodootvondy در مرکز روسیه ساخت که به عنوان هشتمین مجسمه بزرگ جهان شناخته شده است و به یکی از جاذبه های گردشگری تور روسیه تبدیل شده است. مجسمه وزنی حدود 1000 تن می باشد که شامل 600 فولاد ضد رنگ, برنز و مس است. در سفرتان به روسیه به دیدن این مجسمه تاریخی دیدنی بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

قله البروس روسیه

قله البروس با 5,642 متر ارتفاع در باختر رشته کوه های قفقاز, در کاباردینو-بالکاریا, کاراچای-چرکسیا در شمال فلات ایران در روسیه و در نزدیکی گرجستان واقع شده است و به یکی از جاذبه های گردشگری تور روسیه تبدیل شده است. این قله از گونه آتشفشان چینه ای است که آخرین فوران آن سال 50 میلادی بوده است. نخستین صعودی که به این قله شد در سال 1874 بوده است. این قله شامل دو قله شرقی و غربی می باشد که قله غربی با 5,642 به عنوان قله اصلی و قله شرقی تنها با 21 متر به عنوان قله دوم انتخاب شده است. قله البروس بلند ترین نقطه قاره اروپاست. در سفرتان با تور روسیه حتما به این قله های سر بزنید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رودخانه نوا سنت پترزبورگ روسیه

رودخانه نوا با طول 74 کیلومتر, ارتفاع 4,3 متر و حوزه 281000 کیلومتر مربع در استان لنینگراد در شهر سنت پترزبورگ روسیه پذیرای مسافران تور روسیه می باشد. سرچشمه این رودخانه دریاچه لادوگا و رودهای فرعی از چپ مگا و رودخانه توسنا و از سمت راست رودخانه اوختا می باشند. این رود پس از دانوب و ولگا سومین رودخانه طولانی اروپاست. در سفرتان با تور روسیهحتما به این رودخانه سر بزنید و لحظاتی خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

ستون الکساندر سنت پترزبورگ روسیه

ستون الکساندر در سال 1834 در بیرون کاخ زمستانی ارمیتاژ با 47 متر به دلیل پیروزی روسیه بر ناپلئون ساخته شد و یکی از جاذبه های مهم گردشگری تور روسیه می باشد. فرشته روی ستون توسط 2 هزار سرباز به بالای ستون انتقال یافت و یکی از جاذبه های دیدنی مهم تور روسیه است. در سفرتان با تور روسیه امکان به راحتی می توانید به این کاخ زمستانی بروید و با یک تیر دو نشان بزنید و هم موزه ارمیتاژ را تماشا کنید و در کنار این ستون با فرشته اش عکس یادگاری بگیرید.

 

موسسه اسمولنی روسیه

دستور ساخت موسسه اسمولنی در سال 1764 توسط کاترین دوم داده شد و بعد ها در سال های 1806, 1807 در سنت پترزبورگ ساخته و افتتاح شد و امروزه به یکی از جاذبه های تور روسیه تبدیل شده است. ولادمیر لنین در سال 1917 این موسسه را به عنوان دفتر مرکزی بلشویک در دوران انقلاب انتخاب کرد. در سال 1927 مجسمه یادبود لنین در جلوی ساختمان بنا شد. از سال 1991 ساختمان به عنوان مقر اصلی شهرداری روسیه انتخاب شده است و ولادمیر پوتین از سال 1991 تا 1997 در این موسسه مشغول بوده است. در سفرتان با تور روسیه حتما به این موسسه تاریخی سر بزنید و سفر خوشی را پشت سر بگذارید.



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه, بهترین دیدنی های روسیه, رستوران های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

فروشگاه های رامستور مسکو روسیه

فروشگاه های رامستور یکی از مراکز خرید و فروشگاه های معروف روسیه می باشد که در مسکو واقع شده است. شرکت رام انکور تاسیس کننده این فروشگاه در مسکو می باشد که در سال 1997 این فروشگاه بزرگ را در مسکو راه اندازی کرد. سهام اصلی فروشگاه رامستور متعلق به کوچ یک تبعه ترکیه ای می باشد. در سال 1999 فروشگاه رامستور رتبه اول را در بین فروشگاه های دیگر در مسکو و روسیه به دست آورد اما در سال های اخیر به دلیل فعالیت های زیاد دیگر فروشگاه ها سهام رامستور رو به کاهش است, اما هنوز به عنوان یک فروشگاه محبوب در روسیه شناخته می شود. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این فروشگاه معروف سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

فروشگاه های رامستور مسکو روسیه

مرکز خرید ناتیلوس مسکو روسیه

مرکز خرید ناتیلوس مسکو یکی از بهترین و معروف ترین مراکر خرید روسیه می باشد که در قلب روسیه واقع شده است. این مرکز خرید در سال 1998 در زمینی به مساحت 6000 متر مربع با بیش از 50 بوتیک و فروشگاه درب های خود را به روی گردشگران و مسافران تور روسیه گشود. مرکز خرید دارای دو رستوران ژاپنی و مدیترانه ای, کافی شاپ, سینما, تئاتر و ... می باشد. ساعت کاری مرکز خرید از 11:00 صبح تا 10:00 شب می باشد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

مرکز خرید ناتیلوس مسکو روسیه

گالری یلو کورنر سنت پترزبورگ روسیه

گالری یلو کورنر یکی از مراکز خرید و گالری های معروف روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است. این گالری به دستور الکساندر دمتزوپل آنتوان در سال 2006 در یکی از قصر های معروف و معتبر بولشوی احداث شد. در این گالری انواع نقاشی ها, عکس ها, تابلو ها, کتاب های نویسندگان معروف و ... به فروش می رسد. علاقه مندان سفر با تور روسیه امکان این را دارند تا به این مرکز خرید رفته و از بودن در آن لذت ببرند و اقلام مورد نیازشان را تهیه کنند.

گالری یلو کورنر سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید روسیه می باشد که در یک ساختمان تاریخی در 6 طبقه پذیرای مهمانان و گردشگران تور روسیه می باشد. در این مرکز خرید تمامی برند های معروف دنیا و تمامی وسایل مورد نیازتان را می توانید به راحتی تهیه کنید. برا گشتن این مرکز خرید یک روز کامل را باید صرف کنید و وسایل مورد نیازتان را پیدا کنید. مرکز خرید تی اس یو ام در خیابان پتروفکا واقع شده است. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید اوروپتسکی مسکو روسیه

مرکز خرید اوروپتسکی مسکو یکی از مدرن ترین و شیک ترین مراکز خرید مسکو می باشد که تازه تاسیس نیز می باشد. این مرکز خرید در سال 2006 در روسیه افتتاح شد و با انواع برند های مختلف و به روز دنیا پذیرای مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. در این مرکز خرید سینما, رستوران, کافی شاپ, قسمت های مختلف برای بازی کودکان و ... موجود است. در سفرتان بهروسیه امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف در مسکو سر بزنید و به همراه عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: مراکز خرید روسیه, بهترین مراکز خرید روسیه, مراکز خرید معروف روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی یکی از رستوران های معروف روسیه می باشد که در منطقه سوچی واقع شده است که بهترین کینکالی (یک غذای محلی) را ارائه می دهد. غذاهای این رستوران بسیار خوش طعم و لذیذ است که نسبت به قیمتی که دارد از کیفیتی عالی برخوردار است. رستوران دارای چند میز و صندلی در فضای باز می باشد و دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این رستوران معروف در سوچی سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران تزار سنت پترزبورگ روسیه

رستوران تزار با طراحی بسیار زیبا و چشم گیر به سبک سنتی روسی و با نقاشی های رنگ روغن از اشراف روسی در مرکز شهر سنت پترزبورگ آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی روسی: سوپ گوشت, استراگانوف, دسر ناپلئون و... می باشد که در ظروف مسی سرو می شوند. محیط رستوران بسیار آرام و دلنشین و کارکنان رستوران بسیار گرم و صمیمی هستند. در سفرتان با تور روسیه به این رستوران سنتی روسی سر بزنید و در محیطی آرام سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران ایدیت سنت پترزبورگ روسیه

رستوران ایدیت در سال 1997 در نزدیکی میدان سنت اسحاق و کاخ یوسوپوف ساخته شد و امروزه به یکی از پرطرفدار ترین رستوران های روسیه توسط گردشگران تور روسیه تبدیل شده است. این رستوران دارای اتاق های مختلف با دیزاین های متفاوت با وسایل آنتیک پذیرای مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذا های روسی, گیاهی روسی, دریایی و بین المللی می باشد. کارکنان رستوران بسیار صمیمی و مهربان و مسلط به زبان فارسی و انگلیسی می باشند. در سفرتان با تور روسیه حتما به این رستوران معروف در سنت پترزبورگ سر بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران لاماری مسکو روسیه

رستوران لاماری یکی از بهترین رستوران های مسکو می باشد و دارای سه شعبه مختلف است که دو شعبه از آن در مرکز شهر مسکو و یکی دیگر در بزرگراه مسکو واقع شده و آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذا های بین المللی مانند: بارموندی استرالیا, اره ماهی مدیترانه, خرچنگ دریایی کانادا, ماهی آزاد اسکاتلندی, ماهی روغن مورمانسک, نودل و ... می باشد که از بهترین ماهی ها و مواد غذایی که روزانه از فرانسه, ایتالیا, نروژ, انگلستان و تونس به روسیه صادر می شود تهیه می شوند. رستوران لاماری دارای یک مغازه ماهی فروشی می باشد که باعث جذب مشتری بسیاری شده است. در سفرتان با تور روسیه حتما به این رستوران معروف در مسکو سری بزنید و غذا های دریایی خوش طعمش را امتحان کنید, بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

 

رستوران اسکای لانگ مسکو روسیه

رستوران اسکای لانگ در نزدیکی پارک اسپروهیلز بر روی رودخانه مسکو با ارتفاع 100 متر آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. در این رستوران می توانید نمایی 360 درجه از مسکو را نظاره گر باشید. منوی رستوران اسکای لانگ شامل انواع غذاهای روسی, بین المللی و دریایی می باشد و از محبوبیت خاصی بین مسافران تور روسیه برخوردار می باشد. به دلیل مکعب های طلا کاری شده در طراحی, رستوران به مغز طلایی نیز معروف است. در سفرتان با تور روسیه امکان وقت گذراندن و تست غذاهای خوش طعم برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت کافی را ببرید.



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف روسیه, رستوران های خوب روسیه, بهترین رستوران های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پولمن سوچی روسیه

هتل پولمن یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در شهر سوچی کراسنوردار با بهترین امکانات و مدرن ترین و لوکس ترین معماری پذیرای مهمانان و گردشگران تور روسیه می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, حمام بخار, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, مرکز SPA, رستوران, کافی شاپ, بار, کلاب, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, فروشگاه, صندوق امانات, مینی بار, آسانسور, پارکینگ, کرایه اتومبیل, روزنامه, واکس, اینترنت و ... می باشد. هتل پولمن دارای منظره ای رو به دریا و ساحل اختصاصی می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت می باشد.

هتل پولمن سوچی روسیه

هتل پولمن سوچی روسیه

هتل سیتروس روسیه

هتل سیتروس یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در منطقه آدلر آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. هتل در نزدیکی محل برگزاری تور جام جهانی روسیه 2018 قرار دارد که باعث مورد توجه قرار گرفتن هتل نیز شده است.. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, کرایه اتومبیل, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, ساحل, کرایه دوچرخه, پینگ پنگ, پارکینگ, آسانسور, اینترنت و ... نام برد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل سیتروس روسیه

هتل سیتروس روسیه

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

هتل کرینتیا ست یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است و پذیرای مسافران و گردشگران تور روسیه می باشد. هتل کرینتیا از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است که همین باعث جذب بسیاری از مشتریان هتل شده است. هتل دارای امکاناتی مانند: استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, حمام بخار, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, اتاق نگهداری از کودک, اتاق چمدان, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, پارکینگ, آسانسور, روزنامه و ... می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید این هتل انتخاب خوبی برای داشتن یک اقامت دلنشین و آرام می باشد.

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

هتل پارک این پریبالتییسکا سنت پترزبورگ روسیه

هتل پارک این پریبالتیسکایا یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ پذیرای مسافران و مهمانان تور روسیه می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, گاوصندوق, صندوق امانات, ترانسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, خدمات روم سرویس, خدمات بیدار باش, فروشگاه, سالن همایش, سالن جلسات, سالن برگزاری مهمانی و مراسم, محل نگهداری از چمدان, محل نگهداری کودکان, اتاق غیر سیگاری ها, خدمات معلولین, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, پارکینگ, کپی, پرینت, فکس, اینترنت و ... اشاره کرد. هتل پارک این دارای 1200 اتاق با امکانات کامل, جونیور, کاپل, سوئیت, دوبلکس و ... می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید بی شک این هتل یکی از هتل های مناسب برا اقامت شما و عزیزانتان می باشد.

هتل پارک این پریبالتییسکا سنت پترزبورگ روسیههتل پارک این پریبالتییسکا سنت پترزبورگ روسیه

هتل راشن سیزن سوچی روسیه

هتل راشن سیزن یکی دیگر از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در منطقه سوچی پذیرای تعدادی از گردشگران و مسافرانتور روسیه می باشد. برخی امکانات و خدمات هتل شامل: صرافی, سونا, جکوزی, آبگرم, استخر, حمام بخار, مرکز SPA, اتاق ماساژ, سالن زیبایی, حمام ترکی, بدنسازی, رستوران, کافی شاپ, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, خدمات نگهداری از کودک, اینترنت, آسانسور, پارکینگ و ... اشاره نمود. فاصله هتل تا فرودگاه سوچی 10 کیلومتر است و هتل دارای 200 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید این هتل 5 ستاره را نیز در لیست هتل های مد نظرتان قرار دهید.

هتل راشن سیزن سوچی روسیه

هتل راشن سیزن سوچی روسیه



:: برچسب‌ها: هتل های روسیه, بهترین هتل های روسیه, هتل های معروف روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

یکی از جشن های معروف و پرطرفدار روسیه جشن نارودنایه گولیانیه می باشد که در تاریخ های مختلف مانند: روز پیروزی (پایان جنگ جهانی دوم), ماسلنستا (جشن آغاز بهار), سال نوی میلادی و ... برگزار می شود, به صورتی که مردم به سطح شهر می آیند و به پیاده روی, شادی, رقص های گروهی و خیابانی, پایکوبی و ... می پردازند. شهرداری شهر های بزرگ روسیه در این جشن مناطق مختلفی را برای برگزاری جشن برای مردم در سطح شهر های مختلف روسیه آماده می کند تا در امنیت و اطمینان خاطر کامل به برگزاری جشن بپردازند و شادی کنند. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا در این جشن معروف و محبوب و بسیار قدیمی روسیه شرکت کنید و به جشن و پایکوبی بپردازید و از سفرتان لذت ببرید.

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

کوه آخون بزرگ یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور روسیه به حساب می آید, به صورتی که هر گردشگری که به روسیه سفر می کند به سوچی رفته و از این کوه زیبا دیدن می کند, زیرا که این کوه پرطرفدار در سوچی واقع شده است. در سال 1935 به دستور ژوزف استالین یک برج دیده بانی بر روی این کوه معروف ساخته شد. طراح و سازنده این برج سرگی وروربیوف, معمار اهل روسیه بود. ارتفاع کوه از سطح دریا 633 و ارتفاع برج 5.30 متر می باشد که از داخل برج به راحتی رشته کوه های قفقاز قابل مشاهده می باشند. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا با این کوه بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان در سفرتان به ثبت برسانید.

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند یکی از معروف ترین و بهترین پارک های روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است. این پارک بزرگترین پارک آبی روسیه می باشد که دارای استخر بزرگ, استخر کودکان, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, رستوران, کافه و ... می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این پارک معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفرتان را پر خاطره کنید.

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی یکی از مراکز تفریحی بسیار جذاب و دوست داشتنی در تور روسیه می باشد که هر گردشگر و بیننده ای را جذب خودش می کند. این پیست اسکس در فاصله 1435 رشته کوه پیسخاکو واقع شده است و دارای 6 تله سیژ و تلسچی می باشد تا بالا رفتن از این مسیر برای گردشگران راحت باشد. این مرکز تفریحی دارای 15 پیست اسکی می باشد که کم ترین طول آن 301 و بیش ترین طول آن 2390 متر می باشد. ساعت کاری این مرکز تفریحی از دوشنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و روز های پنجشنبه تا یکشنبه و روزهای تعطیل 9 تا 17 می باشد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به این مرکز تفریحی پر طرفدار بروید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید.

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

شهربازی آدلر سوچی روسیه

شهربازی آدلر یکس از بزرگ ترین شهربازی های سوچی می باشد که هر ساله میلیون ها توریست خارجی و داخلی تور روسیهبه این شهر بازی می روند و تفریحات بسیار جالب و شگفت انگیزی را تجربه می کنند. در این شهربازی انواع شخصیت های کارتنی و تخیلی مانند: جنگجویان افسانه ای, جن و پری, چشمه های صلح, کلبه های رنگارنگ, جگل طلسم شده مملو از موجودات عجیب و غریب و ... وجود دارند که شما به راحتی می توانید فرزندانتان را یک روز کامل در این شهر بازی بزرگ و دیدنی سرگرم کنید. انواع وسایل سرگرم کننده مناسب تمام سنین در این شهربازی وجود دارد که با تهیه یک بلیط به راحتی می توانید از بودن در آن لذت ببرید. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید برای ساختن یک روز خوش و پر خاطره به این شهربازی بروید و در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

شهربازی آدلر سوچی روسیه

شهربازی آدلر سوچی روسیه



:: برچسب‌ها: دیدنی های روسیه, جاذبه های گردشگری روسیه, مناطق گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا یکی از هتل های 4 ستاره هند می باشد که در منطقه آگرا واقع شده است و دارای 86 اتاق مجهز و فول امکانات می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, باشگاه تناسب اندام, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, اینترنت و ... می باشد. یکی از مزیت های این هتل فاصله کم آن با جاذبه های گردشگری تور هندمی باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی نیز 10 کیلومتر می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل را برای اقامت انتخاب کرده و از سفرتان در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در شهر آگرا یکی از شهر های پرطرفدار گردشگری تور هند واقع شده است. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره تاپ هند می باشد که مورد انتخاب بیشتر مسافران و گردشگران هند می باشد و دارای 142 اتاق, سوئیت و جونیور سوئیت مدرن و شیک می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 35 و تا راه آهن 15 دقیقه می باشد. از امکانات هتل می توان به: مینی بار, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, مرکز SPA, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, صندوق امانات, آسانسور, اتاق ماساژ, سالن زیبایی, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, روزنامه, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید ما به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه جیپور واقع شده است. این هتل از بهترین هتو لوکس تترین هتل های هند به حساب می آید. از امکانات هتل می توان به: استخر, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, اتاق ماساژ, رستوران, کافی شاپ, خدمات خانه داری 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, اتاق اسموکینگ, اتاق معلولین, ترنسفر فرودگاهی, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. هتل با 218 اتاق و 16 سوئیت پذیرای مسافران و مهمانان تور هند می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل مدرن را برای اقامت انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند در یک مکان کاملا تاریخی بنا شده است و یکی از لوکس ترین هتل ها ی 5 ستاره در سطح جهان به حساب می آید. این هتل با الهام از سلسله مرتهه و تلفیقی از احساسات و سلیقه اروپا و هند دیزان و طراحی شده است که هنر قبیله مرتهه و ذوق اروپا و هند را به رخ بازدید کنندگان می کشد. هر طبقه از این هتل دارای ذوق و سلیقه و هنر و تم های مختلفی استفاده شده که هم تاریخی و قدیمی است و هم مدرن و کلاسیک. یکی دیگر از امتیازات این رستوران لوکس برنده شدن جایزه سرو بهترین غذا و نوشیدنی است که به نوبه خودش زبان زد است. با انتخاب تور هند و همراه شدن با ما امکان اقامت در این هتل لوکس را خواهید داشت و سفر خود را خاطره انگیز خواهید کرد.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند :

اتاق های بسیار لوکس و با طراحی و دیزان های متفاوت, سوئیت های لوکس جداگانه, استخر سر پوشیده و رو باز, حمام آفتاب و اسپا, رستوران, کافی شاپ, کافه, بار, اینترنت رایگان.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

هتل امپریال نیو دهلی قلب تپنده دهلی نو است که در Janpath یا همان Queensway سابق واقع شده است. سبک ساختمان تلاقی کامل از جذابیت های قدیمی جهان و راحتی مدرن و روز است. موزه ها، تئاترها، بناهای تاریخی، پارک ها و مراکز فرهنگی زیادی در نزدیکی هتل هستند که گزینه های مناسب و جالبی برای سرگرمی است. کاخ ریاست جمهوری، مجلس و بلوک شمال و جنوب - مرکز عصبی از دفاتر دولت هند نیز نزدیک به هتل واقع شده است. این هتل به دلیل امکانات و موقعیت بسیار خوبی که دارد مورد توجه مردم کشور هند و سایر کشور ها و توریست ها و شرکت های مسافرتی تور هند قرار گرفته است. با انتخاب تور هند برای سفر به هند امکان اقامت در این هتل مجلل را دارید.

امکانات هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi) :

این هتل در مجموع دارای 233 اتاق مهمان و 43 سوئیتاست که هر کدام با یک فضای داخلی مجزا و با شکوه تزیین و دیزاین شده اند, استخر سر پوشیه و رو باز,حمام آفتاب, اتاق اسپا, باشگاه ورزشی,رستوران های مجزا, وای فای رایگان.

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)



:: برچسب‌ها: هتل های معروف هند, هتل های خوب هند, رزرو هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

قلعه گلکنده هند

قلعه گلکنده در 11 کیلومتری باختر شهر حیدر آباد و 5 کیلومتری باختر شهر حیدر آباد کهنه هند در کشور هندوستان واقع در ایالت آندرا پرادش آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. این قلعه در قدیم یکی از شهر های مشهور مشرق زمین و از مراکز اصلی تولید و تجارت الماس و سنگ های گرانبهای هند بوده است. الماس کوه نور که بر تاج سلطنتی انگلستان می درخشد در سال 1035 شمسی از همین ناحیه به دست آمد. در سفرتان با تور هند به این قلعه تاریخی سر یزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

معبد چاتارپور هند

معبد چاتارپور هند در زمینی به مساحت 28.32 هکتار در سال 1974 با 20 معبد کوچک و بزرگ در جنوب دهلی به دستور Baba Sant Nagpal Ji بنا شد و آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. معبد چاتارپور دومین معبد بزرگ هندوستان به حساب می آید که وقف الهه کاتیایانی شده است. سبک ساخت معبد معماری جنوب و شمال هند می باشد که جلوه خیره کننده دارد و نظر هر بیننده ای را جلب می کند. داخل معبد اصلی زیارتگاه الهه دوگا قرار دارد که آن را فقط در جشنواره ناورتری که در این معبد برگزار می شود بیرون می آورند. ساعات بازدید از این معبد تاریخی برای مسافران تور هند از 6 صبح تا 10 شب در هر روز هفته می باشد. جاذبه های گردشگری دیگر تور هند که به این معبد نزدیکند عبارتند از: آرامگاه همایون, دروازه هند, کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان, موزه ملی, چاندنی چوک, قلعه سرخ, مسجد جامع, قطب منار, پارک ملی جانور شناسی و معبد بیرلا.

قلعه ناهارگار جیپور هند

قلعه ناهارگار در سال 1734 در 8 کیلومتری جاده منتهی به تپه های جیپور ساخته شد و در سال 1868 بر وسعت آن اضافه شد و اکنون پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور هند می باشد. قلعه ناهارگار در ابتدا Sudarshangarh نام داشت اما بعد ها به ناهارگار یعنی اقامتگاه ببر ها تغییر نام داد. این قلعه بر یکی از رشته کوه های قدیمی جهان بر روی تپه های Aravalli در کنار قلعه های آمبر و جایگر ساخته شد تا سپری دفاعی در برابر دشمنان شهر جیپور باشد. از بالای قلعه چشم انداز فوق العاده ای از شهر جیپور به نمایش گذاشته می شود. در سفرتان با تور هند حتما به جیپور رفته و به این قلعه سر بزنید و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تور هند را نظاره گر باشید.

معبد طلایی هند

معبد طلایی هند چهارمین پیشوای آیین سیک (Sikh) در قرن 16 به دستور گورو رام داس صاحب در امریتسار پنجاب بنا شد و یکی از جاذبه های گردشگری تور هند به حساب می آید. معماری معبد با الهام از معماری هندو و معماری اسلامی صورت گرفته است و توسط دریاچه ای بزرگ که شامل آب مقدس (عمریت) است احاطه شده است. در تزئین ساختمان معبد از روکش طلا, سنگ های قدیمی و مجسمه های مرمری استفاده شده است. باغ جالینوالا, مرز واگه, قصر تابستانی مهاراجه رانجیت سینگ, اکال تخت و قلعه باتیندا از دیگر مکان های دیدنی تور هند می باشند که به معبد طلایی نزدیک هستند. در سفرتان با تور هند به این معبد تاریخی سر بزنید و سفر خوشی را تجربه کنید.

شهرستان قصر هند

شهرستان قصر هند در سال 1553 توسط ماهارانا اودار سینگ دوم از خانواده سیسودیا راجپوت با کمک چندی از حاکمان سلسله ی میوار در اودایپور, راجستان ساخته شد و امروزه پذیرای تعتداد زیادی از مهمانان تور هند می باشد. این بنا در نزدیکی دریاچه Pichola, کاخ دریاچه, جگوار مندیر, معبد Jadgish, موسمی قصر و معبد Neemach قرار دارد که شما مسافران تور هند به راحتی می توانید در سفرتان به هند از این بنا ها بازدید کنید.



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی هند, مناطق دیدنی هند, بهترین دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید ویویانا بمبئی یکی از بهترین مراکز خرید هند می باشد, شما در این مرکز خرید می توانید همه آن چه که مورد نیازتان است را پیدا کنید. در مرکز خرید ویویانا انواع برند های روز دنیا را می توانید به راحتی پیدا کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که با امکاناتی نظیر: رستوران, کافی شاپ, مکان بازی برای کودکان, سینما, دستگاه ATM و تمامی برند های معروف روز دنیا پذیرای مهمانان و مسافران تور هند می باشد. این مرکز خرید از اولین مراکز خرید دهلی می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به این مرکز خرید معروف بروید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که در منطقه ساکت دهلی نو واقع شده است. این مرکز خرید معروف و بزرگ دارای برند های مختلف و معروف روز دنیا, رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, سینما, اینترنت و ... می باشد. این مرکز خرید معروف که در حال حاضر گران ترین مرکز خرید دهلی به حساب می آید در سال 2007 افتتاح شده است. در سفرتان باتور هند امکان این برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا به این مرکز خرید بروید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید و وسایل مورد نیازتان را از این مرکز خرید خوب تهیه کنید.

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید دی ال اف دهلی هند

مرکز خرید دی ال اف دهلی یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که در باغ شالیمار واقع شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور هند است. در این مرکز خرید تمامی برند های روز دنیا مانند: Gucci, D&G, Dior, louis vuitton و ... را به راحتی می توانید پیدا کنید. اینجا تنها یک مرکز خرید نیست, بلکه دارای سینما, تئاتر, کافی شاپ, رستوران, محل مناسب بازی کودکان و ... می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف هند بروید و یک روز بسیار پر خاطره را برای خود و عزیزانتان بسازید.

مرکز خرید دی ال اف دهلی هند

مرکز خرید نیو فوروم ولیو بنگلور هند

مرکز خرید نیو فوروم ولیو یکی از مراکز خرید لوکس هند و از اولین مراکز خرید شهر بنگلور می باشد. در این مرکز خرید انواع برند های خارجی و داخلی معروف به راحتی و با قیمت نسبتا مناسب به مراکز خرید دیگر یافت می شود. مساحت این مرکز خرید چیزی حدود 680000 متر مربع می باشد که در وایت فیلد واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر به شمار می رود. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف بروید و در کنار خرید لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و غذاهای خوش طعمی را نیز امتحان کنید و سفر خود را پر خاطره کنید.

مرکز خرید نیو فوروم ولیو بنگلور هند



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف هند, بهترین مراکز خرید هند, مراکز خرید خوب هند ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

ایالت ساحلی کرالا هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشورهند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری هند میباشد که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت. اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تور هند میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

کاخ ریاست جمهوری هند راشتراپاتی بهاوان از اماکن دیدنی و تاریخی دهلی هند آماده پذیرای مسافرین تورهند میباشد که در سمت منتهاالیه غربی میدان مرکزی دهلی نو که دروازه هند در میان آن قرار گرفته، واقع شده است .  کاخ ریاست جمهوری دارای تالارهای بزرگ و ۳۴۰ اتاق است. باغ زیبا و معروف مغول گاردن در انتهای غربی محوطه این کاخ قرار دارد که سالی یک ماه، بازدید عموم از آن آزاد است.بخشهایی از این مجموعه از مهمترین دیدنی های دهلی هند بشمار میروند.در مجموعه بزرگ کاخ ریاست جمهوری  دهلی دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه معروف به ساوت بلاک در حاشیه شرقی و ساختمان مدور مجلس هند نیز در حاشیه شمال شرقی این کاخ واقع شده‌است. این مجموعه، بخش اصلی از معماری انگلیسی دهلی‌نو است.سالن معروف آشوکا در طبقه دوم این کاخ قرار دارد که محل برگزاری رسمی‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور هندوستان است. سقف این سالن و حاشیه فوقانی دیواره‌های آن به مساحتی بیش از ۷۵۰ متر مربع، تماماً با نقاشیهای ایرانی و اشعار فارسی پوشیده شده‌است. در تور هند از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

ساحل پالولم هند

ساحل گوا وسيع ترين ساحل و مركز تفريحي كشور هند است. گوا سواحلي طولاني فوق العاده زيبا با آفتابي درخشان دارد.ساحل پالولم یکی از سواحل مشهور و از دیدنیهای گوا هند به شمار میرود.در تمام ساحل اين منطقه انواع تفريحات آبي مانند قايق سواري ، شنا، ماهيگيري و ... ارائه مي شود.در تور هند از میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. این ساحل برای آفتاب گرفتن، پیاده روی مناسب میباشد. میتوانید از پلاژ هایی که برای استراحت وجود دارد، استفاده نمایید.درختان نارگيل بسيار زيبايي در سراسر طول ساحل پالولم وجود دارد که بر زیبایی این ساحل افزوده. این ساحل در قسمت جنوبی گوا قرار گرفته است و یکی از برترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری گواست.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.



:: برچسب‌ها: بهترین دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, مناطق دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران لهجه هند

در این رستوران شما می توانید طعم خاص غذا ها و نوشیدنی ها و بستنی های هندی را با کمی تنوع و تغییرات خوشایند تست کنید، غذا های این رستوران بسیار خوش طعم است و در فضایی آرام سرو می شود، در برابر این امکانات غذا های این رستوران نسبت به دیگر رستوران های هند کمی گران تر است، اما اگر شما در سفر خود به هند سری به این رستوران بزنید و غذا هایش را تست کنید حتما از طرفداران این رستوران خواهید شد. همچنین این رستوران یکی از رستوران های بین المللی است و علاوه بر غذاهای هندی می توانید طعم غذا های دیگری که دوست دارید را تست کنید.و یکی دیگر از دلایل شهرت این رستوران بستنی های بسیار خوشمزه ای است که این رستوران به صورت کاملا حرفه ای تهیه می کند و در اختیار مشتریان تور هند و مردمانش قرار می دهد. حتما در سفرتان به این کشور زیبا سری به این رستوران بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. تور هند پاییز 96

رستوران لهجه هند

رستوران Niros

در این رستوران انواع غذا های اصیل و خوش طعم راجستانی ارائه می‌ شود. در اینجا برای پخت غذا ها از روغن سویا که روغنی گیاهی، سالم و مفید است استفاده می‌شود. در این رستوران با هر بودجه‌ ای می‌توانید غذا میل کنید چرا که قیمت غذاها از 85 تا 500 روپیه متغیر است. غذا های با کیفیت این رستوران و قیمت مناسب غذا ها باعث شده است تا این رستوران یک رستوران پر طرفدار شود و توریست ها یی که با تور هند به هند سفر می کنند به این رستوران زیبا سر می زنند و غذا هایش را امتحان می کنند. تور هند مهر 96

رستوران Niros

رستوران Florentines

شاید جالب است بدانید که در این رستوران اصیل هندی همه افراد با دست غذا می‌ خورند. سادگی و آرامش خاصی در این رستوران حاکم است. این در حالی است که کیفیت غذا های آن بسیار خوب و قیمت آن‌ ها بسیار مناسب و بین 40 تا 80 روپیه است. در سفر  خود به هند با تور هند حتما سری به این رستوران بزنید و از غذا های لذیذ این رستورانامتحان کنید و سفر خود را برای خود و عزیزانتان خاطره انگیز کنید. تور هند آبان 96

رستوران Florentines

رستوران Moti Mahal Delux دهلی

این رستوران از رستوران‌ هایی است که بصورت خانوادگی تأسیس و اداره می‌ شود و در آن غذا های هند شمالی سرو می‌شود. البته علاوه بر غذا های اصیل هندی می‌ توان غذا های متنوع دیگری را در این رستوران میل کنید. برای مثال جوجه کره‌ای و کاری آن بسیار لذیذ است و پیشنهاد می‌کنیم حتما این غذا را امتحان کنید. در کنار غذا های این رستوران حتما پیاز و ترشی نسبتاً تندی نیز سرو می‌شود که آغشته به عطر و طعم زیره سبز است در کنار غذایتان حتما این پیاز و ترشی را امتحان کنید که بی شک یکی از طرفداران این ترشی خواهید شد.همچنین در منوی این رستوران نوعی برنج به نام plain pulao است که یکی از برنج های پر طرفدار در هند است. در سفر خود به هند با تور هند حتما سری به این رستوران بزنید و برنج plain pulao و پیاز و ترشی این رستوران را حتما امتحان کنید. تور هند آذر 96

رستوران Moti Mahal Delux دهلی

رستوران Dum Pukht دهلی

یکی دیگر از رستوران های معروف هند رستوران Dum Pukht دهلی است که از نقوش زیبایی بر روی دیوارهای آن استفاده شده که حاکی از اصالت و فرهنگ هندوستان است.کیفیت و طعم غذاهای مدرن و اصیل این رستوران حرف اول را در موفقیت این رستوران می زند. در کنار این موفقیت این که سر آشپز این رستوران Dum ki khumb، raan-e- از تبار بهترین آشپزهای درباری است موفقیت این رستوران را چند برابر کرده است و باعث شده جذب مشتری این رستوران روز به روز بیشتر شود. غذا هایی که هر روز توسط مشتریان این رستوران سرو می شود عبارتند از : Avadh, kakori kabab و dumpukht. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به هند با تور هند تست غذاهای تند و به یاد ماندنی این رستوران زیبا را از دست ندهید. تور هند نوروز 97

رستوران Dum Pukht دهلی



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف هند, آفر رستوران های هند, رستوران های خوب هند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

عاصی گردنه هند

عاصی گردنه هند یکی از جاذبه های گردشگری هند می باشد که اغلب دانشجویان و دانش آموزان برای تفریح و تحقیق به بازدید از آن می روند. در روز های معمولی تعداد بازدید کنندگان 300 نفر و در روز جشنواره های  در هر ساعت 2500 نفر می باشد. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید که به این مکان زیبا سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید. تور هند پاییز 96

عاصی گردنه هند

درگاه حاج علی هند

درگاه حاج علی هند یکی از جاذبه های گردشگری تور هند به شمار می آید که آرامگاه یکی از بزرگان پیر هندوستان, مسجد و زیارتگاه مسلمانان هند می باشد که در سال 1431 در ساحل ورلی شهر بمبئی بنا شد. این بنا در داخل آب قرار گرفته است و تنها راه ورودی به آرامگاه پیاده رو است که 3 متر پهنا دارد. آرامگاه دارای 4 مقبره و مسجدی در قسمت شمالی آرامگاه که حدود 25 هزار نمازگزار در آن جا می گیرند می باشد, در طبقه بالای مسجد استراحتگاهی با 10 اتاق وجود دارد برای مسافرانی که از راه دور به زیارت آمده اند. به طور معمول بیش از 40000 زائر در پنجشنبه و جمعه به بازدید از این آرامگاه می روند. در سفرتان بههند امکان این را دارید که به همراه عزیزانتان به بازدید از این بنا بروید. تور هند مهر 96

درگاه حاج علی هند

درگاه حاج علی هند

مسجد چهار منار هند

چهار منار یک جاذبه تاریخی و بنای یاد بود در حیدر آباد ایالت تلگانه هند است که در سال 1591 میلادی (1006 هجری) بنا شد و به یکی از جاذبه های تاریخی تور هند تبدیل شد. چهار منار یا چار منار به عنوان سمبل شهر حیدر آباد شناخته شده است و نمونه ای از فرهنگ اسلامی و ایرانی در هندوستان است. مسجد جچهار منار در ساحل شرقی رودخانه موسی واقع شده است, که در غرب آن بازار لاد و در جنوب غربی آن مسجد مکه که تزئینان گرانیتی دارد قرار دارند. این مسجد توسط محمد قلی قطب شاه به شکرانه دفع بلای طاعون بنا شد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به دیدن این بنای تاریخی بسیار زیبا بروید و عکس های یادگاری زیادی را در کنار عزیزانتان بیندازید. تور هند آبان 96

مسجد چهار منار هند

گورودوارا بنگلا صاحب هند

گورودوارا بنگلا صاحب هند یکی از جاذبه های دیدنی هند می باشد که در دهلی نو واقع شده است و قدمت آن به قرن 18 میلادی بر می گردد. این بنا یکی از مهم ترین عبادتگاه مذهب "سیک" می باشد. از مکان های دیدنی دیگر در این بنا می توان به استخر با شکوه, گنبد طلایی, میله پرچم و گالری هنر در خود معبد اشاره کرد. همچنین شما مسافران و گردشگران عزیز تور هندمی توانید در آشپزخانه این بنای تاریخی به صورت رایگان هر غذایی که دوست داشتید را میل کنید. تور هند آذر 96

گورودوارا بنگلا صاحب هند

گورودوارا بنگلا صاحب هند

هیماچال پرادش هند

هیماچال پرادش یکی از ایالت های شمال غربی کشور هند می باشد که در دوره ریگ ودا آریاییان در این منطقه حضور داشتند. جمعیت این ایالت چیزی حدود 6,856,500 نفر می باشد. مرکز این ایالت شهر شیملا می باشد, آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور هند است. معنای لغوی این ایالت سرزمین کوه های برفی است. نام قدیم این ایالت بزرگ و معروف دوا (سرزمین خدا) بوده است. در سفرتان به هند به این ایالت معروف در هند سر بزنید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. تور هند نوروز 97

هیماچال پرادش هند

هیماچال پرادش هند

هیماچال پرادش هند



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری هند, دیدنی های هند, مکان های گردشگری هند ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید فونیکس مارکت پونا هند

مرکز خرید فونیکس مارکت یکی دیگر از مراکز خرید معروف هند می باشد که در منطقه پونا واقع شده است. این مرکز خرید در لیست 10 مرکز خرید بزرگ و برتر هند در رده سوم قرار دارد و ارای طرفداران بسیاری از تور هند می باشد. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف و برتر روز دنیا را به راحتی می توانید یافت کنید و از خرید در این مرکز خرید معروف لذت ببرید. در سفرتان به هندامکان این را دارید تا به همراه خانواده و عزیزانتان به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را سپری کنید. تور هند پاییز 96

مرکز خرید فونیکس مارکت پونا هند

مرکز خرید الانته هند

مرکز خرید الانته یکی از مراکز خرید معروف و محبوب هند می باشد که در منطقه چندیگار هند واقع شده است. این مرکز خرید در لیست 10 مرکز خرید برتر هند رتبه 4 را به خود اختصاص داده است و در رتبه دوم منطقه ای هم قرار دارد. در مرکز خرید الانته تمامی برند های روز دنیا را می توانید پیدا کنید. مرکز خرید دارای رستوران, کافی شاپ, مکان بازی برای کودکان و ... می باشد. در سفرتان با تور هند اگر قصد خرید داشتید حتما به این مرکز خرید معروف سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را تجربه کنید. تور هند مهر 96

مرکز خرید الانته هند

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید بین المللی لولو یکی از مدرن ترین و معروف ترین مرکز خرید هند می باشد که در سال 2013 در سوچی افتتاح شد. این مرکز خرید 5 طبقه می باشد که دارای 3 رستوران با ظرفیت 4500 نفر, 9 سینما پیشرفته, 365 فروشگاه, سالن های تفریحی مختلف و ... است. این مرکز خرید با اینکه سال های زیادی نیست که ساخته شده است اما توانسته است رتبه اول را در 10 مرکز خرید برتر هند به خود اختصاص دهد. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید. تور هند آبان 96

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید نپتون مگنت یکی از مراکز خرید معروف هند به حساب می آید که در منطقه بمبئی واقع شده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 98100 متر مربع با فروشگاه ها, بوتیک ها, رستوران ها, کافی شاپ ها و ... متعدد پذیرای مهمانان و مسافرانتور هند می باشد. در این مرکز خرید یک مهد کودک برای کودکان, فروشگاه شیوه زندگی و ... وجود دارد که در بین طرفدارانش محبوبش کرده است. مرکز خرید نپتون مگنت در سال 2015 بسته شد و دوباره مورد بازسازی قرار گرفت و در سال 2016 به عنوان یکی از 10 مرکز خرید معروف هند بازگشایی شد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف هند سر بزنید و در کنار عزیزانتان به خرید و تفریح بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. تور هند آذر 96

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید زد اسکوئر کانپور هند

مرکز خرید زد اسکوئر یکی از بهترین مراکز خرید هند می باشد که در لیست ده مرکز خرید برتر هند رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. امرکز خرید زد اسکوئر در زمینی به مساحت 900000 فوت در منطقه کانپور هند پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور هند می باشد. این مرکز خرید دارای 150 فروشگاه می باشد که انواع برند های معروف روز دنیا را به راحتی می توانید در آن پیدا کنید. مرکز خرید زد اسکوئر در فاصله 22 کیلومتری فرودگاه کانپور واقع شده است. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از خرید در این مرکز خرید معروف لذت ببرید. تور هند نوروز 97

مرکز خرید زد اسکوئر کانپور هند

مرکز خرید زد اسکوئر کانپور هند



:: برچسب‌ها: مراکز خرید هند, بهترین مراکز خرید هند, مراکز خرید معروف هند ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران کریم هند

رستوران کریم یکی از بهترین رستوران های هند می باشد که در دهلی واقع شده و تاندوری های خیلی معروفی دارد و طرفداران بسیاری از گردشگران تور هند به خود جذب کرده است. منوی رستوران کریم شامل انواع غذاهای بین المللی و هندی حلال می باشد و در فضایی بسیار تمیز و توام با آرامش آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. در مجله تایم این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های هند نام برده شده است. در سفرتان با تور هند حتما به این رستوران سر بزنید و سفر خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

رستوران ویلا مایا هند

رستوران ویلا مایا یک رستوران ییلاقی با غذاخوری های لوکس و شیک در تریواندروم هند آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. غذایی با طعمی عالی در یک محیطی نوستالژیک و معاصر را در رستوران ویلا مایا در کنار عزیزانتان ر سفر با تور هند تجربه خواهید کرد و سفری پر از خاطره را خواهید ساخت. در سفرتان با تور هند حتما به این رستوران لوکس سر بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد.

رستوران اورینت اکسپرس دهلی هند

رستوران اورینت اکسپرس در دهلی نو, چاناکپور, محدوده دیپلماتیک, هتل تاج پالاس با طراحی فوق العاده که به صورت قطار می باشد آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های هند به شمار می رود و طرفداران بسیاری دارد. منوی رستوران شامل غذاهای هندی, اروپایی و بین المللی می باشد که شما با هر سلیقه و ذائقه ای که باشید از این رستوران راضی خارج می شوید. کارکنان رستوران بسیار مهربان و صمیمی هستند و به نحو احسنت از تمامی مسافران تور هند پذیرایی می کنند. در سفرتان به هند حتما به این رستوران معروف سر بزنید پشیمان نخواهید شد.

 

رستوران شری تاکر هند

این رستوران یکی از رستورانای خوب و معروف شهر بمبئی است، در این رستوران غذا های هندی و گیاهی سرو می شود که طعمشان لذیذ و بسیار خوش طعم است. در کنار و طعم و مزه و کیفیت غذا قیمت هایش هم مناسب است. رستوران شری تاکر امکان رزرو و دلیوری را نیز دارد و در هر سه وعده صبحانه, نهار و شام پذیرای توریست های تور هند و مردم خودش می باشد. کیفیت غذا های این رستوران به قدری است که توانسته چند جایزه مختلف نیز بخاطر کیفیت و طعم و مزه غذا هایش دریافت کند. حتما در سفرتان با تور هند بهاین رستوران سر بزنید پشیمان نخواهید شد.

 شماره تلفن:

02222011232 

رستوران شری تاکر هند

رستوران بخارا

رستوران بخارا یکی از یهترین رستوران های دهلی با بیش از ۳۰ سال سابقه کاری، که به خوبی چیدمان شده است، کارکنانش خیلی مهربان و دوست داشتنی اند و طعم غذا هایش به خصوص تندوری عالی است و خیلی طرفدار دارد، سطح قیمتش بالا است و برای قرار های کاری و مناسبتی هم مکان مناسبی است. از نظر بعضی از توریست ها و خیلی از مردم هند این رستوران می تواند بهترین رستوران دهلی باشد.

با انتخاب تور هند برای سفر امکان این را دارید که به راحتی به این رستوران شیک بروید و غذا های لذیذش را امتحان کنید.

رستوران بخارا



:: برچسب‌ها: رستوران های هند, بهترین رستوران های هند, رستوران های معروف هند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

آبشار پانداوکادا هند

آبشار پانداوکادا هند یکی از آبشار های طولانی هند و یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار دیدنی تور هند نیز می باشد. ارتفاع بلند ترین قسمت این آبشاز 107 متر است و سرچشمه اصلی این آبشار رود پانداوکادا هند می باشد. در سفرتان بههند امکان این را دارید که به این آبشار بسیار دیدنی و زیبا بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

آبشار پانداوکادا هند

قلعه مهرانگهر هند

قلعه مهرانگهر هند در قرن پانزدهم, در ارتفاع 400 متری بر قله کوه, در استان راجستان هند ساخته شد. قسمتی از این قلعه به موزه تبدیل شده است و قسمتی دیگر نیز به صورت باغ و گلخانه و ... می باشد که بازدید از این قلعه برای عموم و گردشگران تور هند آزاد می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به این قلعه سر بزنید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

قلعه مهرانگهر هند

قلعه عامر هند

قلعه عامر در 11 کیلومتری جیپور, در شهری به نام عامر, توسط Meenas ساخته شد و بعد از آن توسط Raja Man Singh اداره شد. قلعه عامر به عنوان یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور هند شناخته شده است. این کاخ از سنگ مرمر, ماسه های قرمز رنگ بر روی چهار سطح ساخته شده که هر سطح دارای یک حیاط بسیار زیبای جدا می باشد. قلعه عامر محل اقامت راجپوت ها و خانواده های آن ها بوده است. روزانه 5000 گردشگر و توریست از این قلعه دیدن می کنند. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این قلعه معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

قلعه عامر هند

قلعه عامر هند

آبشار دودهساگار گوآ هند

آبشار دودهساگار گوآ هند یکی از جاذبه های بسیار دیدنی و زیبای هند می باشد که از 4 لایه, 310 متر ارتفاع و 30 متر عرض تشکیل شده است. آبشار بین مرکز گوآ و کارناتا می باشد و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند و بسیار متحیر کننده است. معنی لغوی این آبشار دریای شیر است که به دلیل شدت و سرعت زیاد, آب به رنگ سفید در آمده و این نام زیبا را بر روی آبشار داده است. سرچشمه این آبشار رود ماندوی می باشد که به دلیل بارش فراوان برف در زمستان از کوه ها سرازیر می شود و این آبشار خیره کننده را تشکیل میدهد. بی شک یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظه در سفرتان با تور هند زمان بازدید از این آبشار است پس توصیه می شود دوربین عکاسی خود را حتما به همراه داشته باشید تا این لحظات خوش را به ثبت برسانید. 

آبشار دودهساگار گوآ هند

کامالا نهرو پارک هند

کامالا نهرو پارک هند با 370 متر مربع مساحت در بالای تپه مالابار بمبئی هر روزه پذیرای بسیاری از گزدشگران و مسافران تور هندمی باشد. ساخت این پارک از یک برنامه کودک الهام گرفته شده است که در کفشی غول پیکر زندگی می کرده که ساخت همین کفش باعث شده گردشگران و دانش آموزان و کودکان بسیاری به این پارک در هند سر بزنند و لذت ببرند. در سفرتان به هند به این پارک زیبا سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

کامالا نهرو پارک هند



:: برچسب‌ها: دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, مناطق دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ماریوت جیپور هند

هتل ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه آشرام مارگ جیپور واقع شده است. هتل دارای 317 اتاق, اتاق دلوکس, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق خانوادگی و ... می باشد. از امکانات هتل می توان به: پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, کپی, فکس, کافی نت, رستوران, کافی شاپ, سالن زیبایی, مرکز خرید, پارکینگ, آسانسور, اتاق جلسات, کرایه اتومبیل, روزنامه, اینترنت و ... اشاره نمود. تور هند پاییز 96 فاصله هتل تا میدان جواهر 250 متر, تا معبد بیرلا 8 و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامتی دلنشین را سپری کنید.

هتل ماریوت جیپور هند

هتل سان ویلیج گوا هند

هتل سان ویلیج یکی از هتل های 4 ستاره هند می باشد که در فاصله 50 کیلومتری از فرودگاه و در منطقه گوآ واقع شده است و آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان تور هند می باشد. هتل دارای 135 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق خانوادگی و ... می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق بخار, اتاق ماساژ, سیستم تهویه, صندوق امانات, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, ترنسفر, شاتل, روزنامه, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید این هتل انتخاب خوبی برای اقامت می باشد. تور هند مهر 96

هتل سان ویلیج گوا هند

هتل سانتیاگو گوآ هند

هتل سانتیاگو یک از هتل های 3 ستاره هند به حساب می آید که در شهر باگا در نزدیکی ساحل کالانگوت گوآ پذیرای مسافران و گردشگران تور هند می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه دابولیم هند 45 کیلومتر است. از امکانات هتل می توان به: زمین بازی کودکان, رستوران, لابی, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, روم سرویس 24 ساعته, سالن کنفرانس, پارکینگ, صندوق امانات, کرایه اتومبیل, ترنسفر فرودگاهی, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید این هتل 3 ستاره را نیز در لیست هتل های مد نظرتان برای اقامت قرار دهید, بی شک پشیمان نخواهید شد. تور هند آبان 96

هتل سانتیاگو گوآ هند

هتل تریدنت نریمان پوینت بمبئی هند

هتل تریدنت نریمان پوینت یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در بمبئی واقع شده و پذیرای گردشگران تور هند می باشد. هتل در فاصله 15 دقیقه ای مرکز بمبئی و 45 دقیقه ای فرودگاه بین المللی بمبئی قرار دارد. هتل تریدنت دارای امکاناتی مانند: استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافی شاپ, بار, تهویه مطبوع, اتاق کودک, اتاق چمدان, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, فروشگاه, مینی بار, اینترنت, آسانسور, روزنامه, اتاق غیر سیگاری, امکانات معلولین,  پارکینگ و ... می باشد. اگر قصد سفر به هند را دارید این هتل انتخاب مناسبی برای یک اقامت بی نظیر می باشد. تور هند آذر 96

هتل تریدنت نریمان پوینت بمبئی هند

هتل رادیسون بلو دهلی نو هند

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه دهلی نو پذیرای مهمانان و مسافران تور هند می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, پارک آبی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, رستوران, کافی شاپ, بار, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, سالن کنفرانس, فکس, کپی, کافی نت, گشت درون شهری, اینترنت, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, میز بیلیارد و ... اشاره کرد. اتاق های هتل به صورت 1 تخته, 2 تخته, 3 تخته, جوتیور, دوبلکس, سوئیت و ... می باشد. هتل رادیسون بلو به دلیل موقعیت جغرافیایی و فاصله کم آن تا مناطق تاریخی مورد توجه قرار گرفته است. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید. تور هند نوروز 97

هتل رادیسون بلو دهلی نو هند



:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند, رزرو هتل های هند, آدرس هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره کیش می باشد که در سال 1379 افتتاح گردیده است. این هتل در بلوار کیش واقع شده است. این هتل اسپادانا در سال 1394 به طور کامل بازسازی شده است. هتل اسپادانا دارای 15 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، مبلمان و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان اتاق بیلیارد، کافی شاپ، صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، کافی شاپ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگرانتور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. قیمت تور کیش آذر 96

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گاردنیا کیش

از جمله هتل های خوب که با قیمتی مناسب مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته،هتل گاردنیا واقع در بلوار هرمز کیش می باشد.این هتل سه ستاره تاپ در 3 فاز ساختمانی با درجه کیفی های متفاوت همراه با امکانات رفاهی چون :سالن اجتماعات،رستوران با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی،اتاق های ویلایی،سالن بیلیارد،کافی شاپ،اجاره دوچرخه و اسکوتر،چایخانه و دیگر امکانات رفاهی می باشد. قیمت تور کیش آذر 96

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس جزو قدیمی ترین هتل های جزیره زیبای کیش محسوب می شود.این هتل سه ستاره تنها 20 قدم با دریا فاصله دارد و از این جهت می توان اوقات خوشی را برای میهمانان خود رقم زند.از جمله امکانات موجود در هتل گلدیس می توان به فضای سبز برای پیاده روی،اینترنت رایگان،رستوران با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی،کافی شاپ،لابی،نمازخانه و دیگر خدمات رفاهی در کنار کارکنان مجرب به صورت شبانه روزی در اختیار تمام مسافران تور کیش می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور کیش می توانید به شماره های درج شده در سایت مراجعه نمایید. قیمت تور کیش شهریور 96

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل سارا کیش

از جمله هتل های سه ستاره کیش که با داشتن موقعیت جغرافیایی و قیمتی مقرون به صرفه مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار گرفته شده است،هتل سارا واقع در بلوار رودکی می باشد.هتل سارا مشتمل بر 5 طبقه و دارای 72 اتاق و چشم انداز روبه دریا و امکانات رفاهی مطلوب شامل: چایخانه سنتی،رستوران با سرو غذاهای لذیذ،اجاره اتومبیل،اتاق های دو تخته و اتاق های سوئیت رویال،ترانسفر فرودگاهی،سرویس شستشوی لباس و دیگر خدمات رفاهی که به صورت شبانه روزی به همراه کارکنان مجرب در اختیار گردشگران تور کیش می باشد. قیمت تور کیش نوروز 97

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل تماشا کیش

هتل تماشا جزو هتل های 2 ستاره کیش به شمار می رود که در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته شده است.نزدیک بودن هتل به مراکز خرید و تمیز بودن اتاق هایش از جمله مزایای خوب هتل تماشا محسوب می شود.مسافران تور کیش می توانند ار تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها نیز بهره ببرند.فاصله هتل تا پیست کارتینگ تنها 800 متر است.همچنین شما می توانید تنها با پیمودن 700 متر پیاده روز به بازار مروارید بروید.رستوران با طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت،سونا و جکوزی،اینترنت پرسرعت،پارک کودکان،آسانسور،پارکینگ،باشگاه بیلیارد،اتاق نگهداری از کودکان،باشگاه ورزشی،مینی بار،خدمات شستشوی لباس تنها بخشی از امکانات ارائه شونده به مسافران تور کیش می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور کیش به شماره آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید. قیمت تور کیش آبان 96

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل سیمرغ کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که در سال 1393 احداث گردیده،هتل سیمرغ می باشد.فضای آرامش بخش و زیبای هتل باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش شده است.هتل سیمرغ در نزدیکی رستوران کوه سنگی،پارک ساحلی سیمرغ،پارک پرندگان و بازار بزرگ پردیس واقع شده است.امکانات رفاهی مطلوب و موقعیت جغرافیایی هتل سیمرغ از مزیت های خوب آن محسوب می شود. قیمت تور کیش آذر 96

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کوثر کیش

هتل کوثر در حاشیه ساحلی کیش در بلوار مرجان واقع شده و با 24 اتاق آماده میزبانی از مسافران تور کیش می باشد.داشتن ساحل اختصاصی در نزدیکی هتل،اقامت دلنشینی را برای گردشگران تور کیش به وجود می آورد.فضای دنج و آرامش بخش هتل از دیگر ویژگی های این هتل تک ستاره می باشد.امکانات هتل کوثر شامل: اینترنت،تلفن،تلوزیون،صندوق امانات،کافی شاپ،نمازخانه،رستوران با طبخ غذاهای باکیفیت،سوئیت و .... می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور کیش می توانید با آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید. قیمت تور کیش نوروز 97

هتل کوثر کیش

 


هتل سیمرغ کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که در سال 1393 احداث گردیده،هتل سیمرغ می باشد.فضای آرامش بخش و زیبای هتل باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش شده است.هتل سیمرغ در نزدیکی رستوران کوه سنگی،پارک ساحلی سیمرغ،پارک پرندگان و بازار بزرگ پردیس واقع شده است.امکانات رفاهی مطلوب و موقعیت جغرافیایی هتل سیمرغ از مزیت های خوب آن محسوب می شود. قیمت تور کیش مهر 96

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی و تفریحی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای خلیج فارس می باشد.70 درصد اتاق ها چشم اندازی روبه دریا دارند.صرف غذا در رستوران گردون به همراه موسیقی زنده در نمایی روبه دریا،لحظات آرامش بخش و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش رقم خواهد زد.رستوران داماد  در طبقه هشتم هتل ارم دارای امکانات چند منظوره جهت استفاده از جشن ها  و میهمانی ها می باشد.همچنین سالنی به مساحت 1200 مترمربع برای برپایی نمایشگاه و گالری وجود دارد.برای میهمانان هتل ارم از سایر امکانات شامل: آموزش قایق رانی و ماهیگیری،غواصی،باغ پرندگان،کلوپ مریم و پایاب جزیره کیش و دلفیناریوم به همراه تخفیف آماده گردیده است.زمین مینی گلف،آب درمانی،گل درمانی،استخر مخصوص کودکان،سونای خشک و بخار،پینت بال،سالن بیلیارد و اسنکر،سالن ماساژ،دو استخر مجزا مخصوص بانوان و آقایان،بوفه صبحانه،ترانسفر فرودگاه از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره کیش می باشد. قیمت تور کیش مهر 96

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیدا کیش

از بهترین هتل های 5 ستاره کیش که در خیابان رودکی واقع شده،هتل پارمیدا با موقعیت جغرافیایی مناسب به اماکن دیدنی و تجاری کیش می باشد.این موقعیت مکانی خوب هتل،اقامت را برای گزدشگران تور کیش آسان نموده است.تمامی اتاق های هتل پارمیدا مجهز به امکانات رفاهی ممتاز است.فضای باغ در هتل،استخر،خدمات اسپا،سونا خشک،سونا بخار،خدمات تور،ترانسفر رایگان فرودگاه،تشریفات ویژه،خدمات خشکشویی،اینترنت در لابی و اتاق ها،سالن کنفرانس و همایش،چایخانه سنتی،کافی شاپ،رستوران با سرو غذاهای لذیذ؛تنها بخشی امکانات این هتل 5 ستاره کیش می باشد. قیمت تور کیش آبان 96

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل آرامش کیش

از جمله هتل های 3 ستاره ی خوب کیش،می توان به هتل آرامش واقع در نزدیکی مرکز خرید ونوس،زیتون و بولینگ مریم اشاره کرد.دسترسی آسان میهمانان هتل به دریا تصمیم به انجام فعالیت های آبی شده و این عمل باعث جذب بسیاری از گردشگرانتور کیش شده است.برای مسافرانی که قیمت مناسب به همراه ارائه خدمات و امکانات مطلوب حائز اهمیت است این هتل گزینه ی مناسبی می باشد. قیمت تور کیش آذر 96

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیشپ

هتل آرامش کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش میباشد که در یال 1351 ساخته شده است.این هتل از بزرگترین هتل های جنوب کشور است.تعداد اتاق های این هتل 195 است که تمام اتاق ها مجهز و بزرگ میباشند.فاصله این هتل تا اسکله کیش فقط چند دقیقه است.رستوران و کافی شاپ این هتل بهترین ها را برای مسافران تور کیش فراهم میکند تا مسافران بتوانند لحظات خوبی را سپری کنند.همچنین به درخواست مسافرین تور کیش ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.

امکانات هتل شایان کیش:کافی شاپ،رستوران،دستگاه ATM،ترانسفر فرودگاهی،بیلیارد،فضای بیرون برای شام،اینترنت،پذیرش 24 ساعته،روم سرویس،ماهواره،آتلیه عکاسی،آرایشگاه میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند. قیمت تور کیش آذر 96

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است.هتل شایگان در موقعیت جغرافیایی خوب است.کارکنان حرفه ای این هتل 5 ستاره با رفتار خوب و پسندیده با مسافران تور کیش دارند.اتاق های این هتل بسیار پاک و تمیز میباشند تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را داشته باشند.رستوران هتل شایگان بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش آماده میکند تا مسافران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و میل کنند.چشم انداز این هتل 5 ستاره بسیار زیبا میباشد.این هتل از امکانات خوبی برخورد دار است تا مسافران تور کیش در این هتل 5 ستاره استفاده کنند و لذت کافی را از بودن در این هتل ببرند.

امکانات هتل شایگان کیش:استخر سرپوشیده،سونا خشک و بخار،سالن بدنسازی،روم سرویس 24 ساعته،اجاره ماشین با راننده و بدون راننده،اینترنت،فوتبال دستی،اسپا،جکوزی،ترانسفر فرودگاهی،کافی شاپ شهنوش همراه با اجرای زنده پیانو،کافی شاپ آفتابگردان، کافی شاپ تراس دریا با چشم اندازی منحصر بفرد از آب های درخشان و سواحل نقره ای رنگ خلیج همیشه فارس،اتاق ماساژ،گیم نت،پرسنل خونگرم،بیلیارد و تنیس،چايخانه سنتی میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند. قیمت تور کیش شهریور 96

 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل ترنج کیش

هتل ترنج از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش قرار دارد که با بهترین امکانات از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این هتل 5 ستاره بر روی دریا ساخته شده و دارای شیشه های در کف اتاق میباشد تا مسافران تور کیش بتوانند ماهی ها و زیر دریا را در اتاق خود ببینند و لذت ببرند.این هتل در خشکی و بر روی دریا ساخته شده است.این هتل از بهترین هتل های کیش انتخاب شده است.به ردخواست مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.از امکاناتی که این هتل 5 ستاره در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد میتوانیم به:رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه،رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه،آبمیوه و پیتزا،سالن تنیس،ماهواره،خودپرداز،رستوران فضای باز،خشکشویی، جکوزی، سالن بدنسازی،کافی شاپ،آرایشگاه، قایق سواری،اینترنت و... اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کند و لذت ببرند.فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه میباشد. قیمت تور کیش پاییز 96

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون از هتل های 5 ستاره کیش است.این هتل 5 ستاره با نمای زیبا و سفید در میدان داریوش قرار دارد و با ارائه بهترین امکانات از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.هتل گامبرون در شرق جزیره کیش در نزدیکی دریا قرار دارد.اتاق های هتل گامبرون بسیار پاک و تمیز میباشد و دارا بودن امکانات از حسن های این هتل بشمار میرود.

از امکانات هتل گامبرون که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند نیز میتوانیم به:سالن بیلیارد،روم سرویس،لاندری،خدمات پزشکی،زمین تنیس،باشگاه بدنسازی،ماهواره،اینترنت وای فای،آرایشگاه مردانه و زنانه،قایق سواری،خشکشویی،عابر بانک،استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز اشاره کرد.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند. قیمت تور کیش مهر 96

هتل گامیرون کیش

هتل گامیرون کیش

 


هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش از هتل های 5 ستاره این جزیره حساب میشود.کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل شبانه روزی در حال خدمت به مسافران تور کیش میباشند.هتل پالاس دارای اتاق های تمیز و پاک میباشند.مسافران تور کیش میتوانند از استخر،اینترنت،فروشگاه،رستوران،ترانسفر فرودگاهی،کافی شاپ استفاده کنند و لحظات خوبی را داشته باشند.این هتل 15 طبقه میباشد و در آخرین طبقه سینما و نمایشگاه هنری وجود دارد. قیمت تور کیش مهر 96

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

 


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس از هتل های 5 ستاره خوب جزیره کیش میباشد که بین مسافران تور کیش نیز طرفدار زیادی دارد.کارکنان این هتل هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد و 24 ساعته در حال خدمت به مسافران هستند.موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار خوب است.هتل پارمیس داری اتاق های پاک و تمیز میباشد تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند.رستوران هتل نیز با بهترین مواد غذایی بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش آماده میکند تا آنها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

امکانات هتل پارمیس:فروشگاه و غرفه،اینترنت،تلویزیون،کافی شاپ،ماهواره،لاندری،استخر،جکوزی،قفل درب کارتی،مینی بار،کارکنان مسلط به زبان های عربی و انگلیسی است تا مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند. قیمت تور کیش آبان 96

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش



:: برچسب‌ها: نرخ ویژه هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش است.این هتل 5 ستاره با معماری بینظیر و منحصر به فرد خود مورد علاقه مسافران تور کیش قرار گرفته است.هتل داریوش چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس را دارد که از بهترین حسن این هتل بشمار میرود.این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش است.هتل داریوش با 2 رستوران ایرانی و فرنگی نیز از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.مسافران و گردشگران میتوانند بهترین غذا ها را در رستوران هتل سفارش داده نوش جان کنند.اتاق های هتل بزرگ و شیک هستند و مجهز بودنشان باعث شده تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را داشته باشند.از امکانات میتوان به:رستوران ایرانی،رستوران فرنگی،کافی شاپ،سالن آمفی تئاتر،خانه داری 24ساعته،خشکشویی،لباسشویی،تهویه مطبوع،امكانات ورزشی در آب،اینترنت،بیلیارد،پینگ پنگ،دوچرخه سواری،ماساژ تایلندی،سالن بدنسازی،روم سرویس 24 ساعته،آزانس مسافرتی،ترانسفر،کارکنانی مسلط به زبان انگلیسی،کافی نت،ساحل اختصاصی اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند. قیمت تور کیش آذر 96

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم جز هتل های 4 ستاره بوده با تغیرات و بازسازی که روی آن انجام گرفت جز دسته هتل های 5 ستاره قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش است.از مهمترین حسن های این هتل مجهز بودن اتاق ها است.خدمه مهربان هتل نیز 24 ساعته در حال کمک رساتی و خدمت به مسافران تور کیش میباشند.امکاناتی که این هتل برای مسافران تور کیش آماده کرده میتوانیم به:اینترنت داخل اتاق،سرویس چای و قهوه روزانه،روشنایی، تهویه مطبوع،سرویس بهداشتی ایرانی،کافی شاپ،خودپرداز،ترانسفر فرودگاهی،سرویس اسپا،سیستم هوشمند،مینی بار،آرایشگاه اشاره کنیم که مسافران تور کیش میتوانند از این امکانات استفاده کنند و لذت ببرند.مسافران تور کیش مطمئنا میتوانند در این هتل اقامت رویایی را تجربه کنند. قیمت تور کیش آبان 96

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش



:: برچسب‌ها: نرخ ویژه هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()