نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در مقابل بزرگترین اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع واقع شده و از نظر دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش و فرودگاه، در کوتاه ترین حالت ممکن قرار دارد.هتل شایان کیش دارای 195 اتاق می باشد و این هتل در سال 13888 به جمع هتل های پارس پیوست و  از آن پس با نام هتل پارس شایان کیش شناخته می شود.از جمله این تسهیلات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش رایگان برای کودکان زیر پنج سال در تور کیش , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار , اينترنت وايرلس , جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامداد, سالن بيليارد , رستوران فرانسوى , رستوران شمبلير , رستوران سنتى باغ بهشت , کافى شاپ و فست فود , استخر سر باز , فضاى سبز , بهترين موقعيت جغرافيايى در جزيره.

 

 

 

 

 

هتل پالاس کیش

 

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از هتلهایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به  همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس که طرفداران زیادی را در تور کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پالاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , سوئیت تلویزیون , یخچال و....



:: برچسب‌ها: هتل شایان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید. این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد.  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. 

امکانات هتل آنا کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

 

 

 

هتل سارا کیش

 

هتل سارا اقامتگاهی 4 ستاره در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل در تور کیش می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه‌ی سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات دلنشینی را برای شما رقم بزند. هتل سارا کیش دارای ۳ اتاق ۱ تخته ، ۵۶ اتاق ۲ تخته ، ۱۲ اتاق ۳ تخته و ۶۶ سویت رویال می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکانات یک هتل 44 ستاره می باشد.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پانیذ کیش

 

 

هتل پانيذ در زمينى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زير بناء 3156.6 متر مربع با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها ومراكزخريد در جزيره زيباى كيش آماده پذيرايى از  ميهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

 

هتل تماشا کیش

 

 

هتل تماشا کیش از محبوب ترین هتلهای سه ستاره کیش در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. هتل تماشا جزیره کیش در بهار سال ۱۳۹۱۱ بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد.قيمت اتاقهای هتل تماشا کیش بسیار مناسب می باشد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید کیش و ساحل جزیره کیش واقع گردیده است. در ایام نوروز و ایام خاص تور کیش هتل تماشا کیش برای میهمانان خود ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین کیش را در نظر گرفته است.همچنين هتل تماشا کیش قیمت داراى رستوران سراب با تعداد 90 صندلى و با ارائه غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .امکانات رفاهی هتل تماشا کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.هتل تماشا کیش حدود 100 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هلیا کیش

 

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و  مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.

 

 

 

هتل پارس نیک کیش

 

اگر نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های  مناسب برای شماست.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آرامش کیش

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد.هتل آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره کيش نزديک به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش در تور کیش از موقعيتی منحصر به فرد و ويژه ای برخوردار باشد. 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

 

 

 

 

هتل تاپ رز کیش

 

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دواشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش برای گردشگران تور کیش :

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل فارابی کیش

 

هتل فارابی کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش در خیابان و میدان سنایی واقع شده است. این هتل دارای 60 واحد سوئیت یک خوابه،  50 واحد سوئیت دو خوابه، 8 واحد سوئیت دو تخته و 18 واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. هتل فارابی تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات این هتل در تور کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت  شهری، ماهواره، مینی بار و آرایشگاه اشاره کرد.

هتل کیش الیت

 

هتل کیش الیت یکی از هتل های 2 ستاره کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است و به  لحاظ موقیعت خوب هتل و نزدیک بودن به ساحل ، زیبایی خاصی در محوطه هتل ایجاد کرده است. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است تا گردشگران تور کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کنند رستوران شیشه ای روی آبی است که به تازگی افتتاح شده است.



:: برچسب‌ها: هتل فارابی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

برج میکا کیش

 

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 1500 متری از دریا قرار گرفته است. این برج معروف که بسیار طرفدار دارد همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند.

برج سارا کیش

 

برج سارا یکی از برج های معروف جزیره کیش می باشد که با 156 واحد مسکونی, در سه فاز, با زیر بنای 25 هزار متر مربع, در شهرک صدف, فاز یک, خیابان خراسان قرار دارد. در سفر به کیش مسافران تور کیش می توانند در این برج بسیار لوکس و مدرن  اقامت داشته باشند تا بهترین سفر خود را در تور کیش رقم بزنند.

 



:: برچسب‌ها: برج میکا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

برج مسکونی دنا کیش

 

برج دنا در روبروی بازار مروارید کیش واقع شده است که دارای 16 طبقه با متراژ 12000 متر مربع و 100 واحد با متراژ های 75 تا 335 متری می باشد. این برج یکی از برج های مدرن جزیره کیش به شمار می رود که به صورت فول امکانات آماده پذیرایی مهمانان تور کیش می باشد که در سفرشان به کیش سفری پر خاطره را در کنار خانواده و عزیزانشان سپری کنند.

 

هتل فانوس کیش

 

هتل فانوس کیش از هتلهای سه ستاره محبوب کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389  باز سازی شد . اگر شما به دنبال یک هتل مناسب و ارزان و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد .هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد.

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که در تور کیش قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل:

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: برج مسکونی دنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی جزیره کیش است که در سال 1369 در قرار داد اولیه  10 ساله با مدیر عامل سازمان عمران جزیره کیش به امضاء رسید که به نام هتل 2 ستاره تا سال 1379 فعالیت داشته باشند. هتل گلدیس کیش هتل بسیار تمیز و مرتب است و مناسب برای اقامت خانواده ها می باشد.  رستوران هتل گلدیس کیش با غذاهای متنوع و لذیذ از مسافران و میهمانان تور کیش پذیرایی می کند .

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

هتل آسیا کیش

 

هتل آسیا کیش از هتل های تک ستاره در جزیره کیش می باشد که میتوان با بهترین قیمت در این هتل  اتاق رزرو کرد . این هتل گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش می باشند را نیز پذیرا می باشد. با اینکه این هتل از مرکز شهر دور می باشد اما با وجود وسایل نقلیه موجود این مشکل نیز برطرف شده است.هتل آسیا کیش برای مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت ارزان می باشند گزینه خوبی می باشد.این هتل شامل 19 اتاق با 800 تخت می باشد که با محیطی آرام می توان سفری خوب را در آن گذراند.

 



:: برچسب‌ها: هتل گلدیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مهتاب کیش

 

هتل مهتاب کیش، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های  آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترم تور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش: 

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل, امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی و.....

 

هتل مهتاب کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل فرشتگان کیش از هتلهای یک ستاره کیش می باشد که سرویس دهی و قیمت آن خوب و کیفیت  غذاها متوسط می باشد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است. لابی هتل دارای اینترنت می باشد و برای گردشگران تور کیش دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد و پرسنل هتل نیز بسیار خوب می باشند.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل مهتاب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مهتاب کیش

 

هتل مهتاب کیش، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های  آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترم تور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش: 

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل, امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی و.....

 

هتل مهتاب کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل فرشتگان کیش از هتلهای یک ستاره کیش می باشد که سرویس دهی و قیمت آن خوب و کیفیت  غذاها متوسط می باشد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است. لابی هتل دارای اینترنت می باشد و برای گردشگران تور کیش دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد و پرسنل هتل نیز بسیار خوب می باشند.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل مهتاب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()