جاذبه های توریستی دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

جاذبه های توریستی دبی

 

 

پارک صفا دبی در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در تور دبی پاییز 94 در پارک اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی دبی برای گردشگران تور دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور دبی امکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی دهکده میراث می باشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم مختلف دبی و دیگر کشورهای خاورمیانه آشنا شوید. در دهکده میراث فروشنده ها اجناسی چون سرامیک تا وسایل بافتنی و دستی و حتی چوب های طرح دار و تراشیده را به فروش می رسانند. هنر مندانی که صنابع دستی را می سازند در کنار فروشگاه ها در طول روز در حال کار هستند و شما می توانید در تور دبی تعطیلات پاییز 94 ساخت و ساز آنان را به طور لایو و زنده مشاهده نمایید.روش استخراج مروارید به شیوه قدیم و حتی زندگی در ادوار قدیم در این بخش به خوبی به نمایش گذاشته شده است.مسافرین تور دبیبرای دیدار از این شهرک نیازی نیست پولی پرداخت کنند. بلکه همه روزه می توانند به این محل رفته و از آن دیدار کنند.

 

 

 

 

پیست اسکی دبی اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده است. این پیست اسکی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.در تور دبی تعطیلات آذر 94 حتما از این پیست دیدن کنید.در این بیست اسکی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی آن بر زمین می‌نشیند تا جاذبه‌ای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان تور دبی بوجود آورد. دمای هوای داخل فضای پیست بین ۳ تا ۳۰- درجه سانتیگراد متغیر می باشد، در حالیکه بیرون از پیست گرمای ۴۵ درجه و آفتاب داغ رو باید تجربه کرد.یکی از نکات خوب این پیست امکان اجاره وسایل اسکی از جمله لباس، چوب و… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی در تور دبی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند.

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: