هتل های دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های دبی

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون دبی یک هتل سه ستاره در منطقه دیره و خیابان صلاح الدین است که به مترو و فرودگاه بین المللی دبی نزدیک می باشد. این هتل بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و همچنین دارای طراحی کلاسیک است. از امکانات هتل رویال کالفونمی توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ماساژ , لابی , کا فی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه ایرانی و عربی , خدمات گردشگری , اینترنت پر سرعت , بار و برنامه های شاد در کلوپ های شبانه و...

مسافران تور دبی نوروز 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 

 

هتل رز ریحان دبی

 

 

 

هتل رز ریحان دبی

 

هتل 4 ستاره ی Rose Rayhaan by Rotana، مرتفع ترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. در اطراف هتل ایستگاه های متعدد مترو، رستوران و کافه واقع شده است و اقامت آرام و بی نظیری را به میهمانان ارائه می دهد. مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل قرار گرفته. دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد و از اتاق ها و سوئیت های بزرگ و مدرنی برخوردار است که هریک به تلویزیون LCD مجهز بوده و منظره ای چشم گیر از شهر دبی را به تصویر می کشد. . استخر هتل در طبقه چهارم قرار گرفته است. از جمله دیگر امکانات هتل جکوزی، اسپا، سونا، اتاق بخار و حمل و نقل دو طرفه ی فرودگاه را می توان نام برد. میهمانان می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا محسوب می شود بروند. نمایشگاه دبی، بازارهای امارات وBurjuman با اتومبیل حدود 10 دقیقه فاصله دارند. در طول ماه رمضان، بوفه هتل صبحانه و یا سحری را در اتاق میهمانان سرو می کند.

 

 

 

هتل کرون پلازا دبی

 

 

 

 

هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی, هتل های مجلل دبی,زیباترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: