مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند

مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند (Asiatique The Riverfront Bangkok) تور تایلند اسفند 96 یکی از جدیدترین و بزرگترین مراکز خرید بانکوک به شمار می رود که در سال 2012 تاسیس شده است. مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند یک مجتمع تفریحی و تجاری می باشد که قبلا به یک شرکت دانمارکی تعلق داشته است تور تایلند تعطیلات عید و ساختمان اصلی بنا حفظ شده است. مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند را می توان به 4 بخش تقسیم نمود. 

کارخانه منطقه: که در این قسمت 1500 مغازه تور تایلند نوروز در انبار قدیمی این بنا وجود دارد که اجناس های مد روز، سوغات تایلند، صنایع دستی تایلند، مبلمان و مبلمان منزل عرضه می شود.

منطقه water front: این بخش از 40 رستوران، تور تایلند نوروز 97 قسمتی برای برگزاری کنسرت ها و جشنواره ها، جشن شمارش معکوس سال نو در نظر گرفته شده است.

منطقه میدان پایین: این قسمت از مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند در واقع ترکیبی از کشور تایلند و تاثیرات غربی است. که دارای اسپرت باری است که انواع غذاهای بین المللی، ژاپنی، کره ای، آمریکایی، غذاهای دریایی، چینی، کباب ترکی و غذاهای محلی تایلندی سرو می شود.

منطقه Chareonkrung: تور تایلند فروردین بیش از 1000 مغازه خرده فروشی، صنایع دستی و سوغاتی در این قسمت موجود است. همچنین قسمتی برای نمایش کالیپسو و تئاتر عروسکی برای گردشگران تور تایلند در نظر گرفته شده است.

 

مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند

تصویر مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند

مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند

تصویر مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند





:: برچسب‌ها: مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت بانکوک تایلند,مراکز خرید تایلند,معرفی مراکز خرید تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,مراکز خرید معروف تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: